کمک چهار میلیارد ریالی نیکوکاران به زلزله زدگان سی سخت

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۷:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۸۸۳۹
کمک چهار میلیارد ریالی نیکوکاران به زلزله زدگان سی سخت
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیکوکاران استان کاشان و شهرستان آران و بیدگل اصفهان چهار میلیارد ریال به زلزله ‌زدگان شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این میزان کمک در قالب یک محموله بوده و شامل فرش، پتو، بخاری برقی، کفش و انواع مواد خوراکی است. 

وی افزود: بخشی از کمک نیکوکاران شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل اصفهان برای اهدا به مددجویان زلزله ‌زده شهر سی سخت و بخشی دیگر نیز برای کمک به جشن نیکوکاری و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد بوده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابتدای وقوع زلزله سی سخت تاکنون حدود ۱۰ میلیارد ریال کمک‌ های مردمی این استان و دیگر نقاط کشور در قالب اقلام مختلف برای اهدا به مددجویان زلزله‌ زده این شهر جمع‌ آوری ‌و بین آنها توزیع شده است. 

مبشری عنوان کرد: دعوت می شود که نیکوکاران و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت هر چه بیشتر در برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان یاریگر مددجویان زیر پوشش و نیازمندان استان باشند. 

وی ابراز داشت: درگاه ‌های مشارکت در برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان این استان شامل سامانه الکترونیکی emdad.ir، شماره‌ گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه و شماره کارت مجازی ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز