در نشست نشست اعضای مجمع سمن های جوانان با مدیرکل ورزش و جوانان:

سطح کیفی برنامه های سمن ها ارتقاء پیدا کند

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۹۲۹۰
سطح کیفی برنامه های سمن ها ارتقاء پیدا کند
نشست اعضای مجمع سمن های جوانان با مدیرکل ورزش و جوانان؛ اعضای مجمع سمن های جوانان استان مرکزی با مدیر کل ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند. 

به گزارش برنا از اراک ، نشست صمیمی عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، مرتضی امیدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل با اعضای مجمع سمنهای مردم نهاد جوانان استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت : با توجه به سالی که گذشت ، شرایط شیوع ویروس کرونا باعث کمتر شدن فعالیتهای جمعی و عملیاتی حوزه جوانان شد که میبایست برای سال 1400 به دنبال ارتقای کیفی و کمی فعالیتهای گسترده تر سمن ها و برجسته سازی رسانه ای آنها باشید.

وی ادامه داد : با داشتن  بیش از 100 سمن جوانان در استان باید سطح کیفی برنامه های آنها بیش از پیش ارتقاء پیدا کند  و به منظور رتبه بندی و اعتبار سنجی سمن ها , نظام ارزیابی مناسبی برای سمن ها داشته باشیم تا فعالیتهای آنها نمود بهتری در سطح جامعه داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت : حوزه جوانان با توجه به اهمیت آن و حضور گسترده سازمان های مردم نهاد برنامه های خوبی را در حوزه افزایش مشارکت های اجتماعی مردم به انجام رسانده اند.

عابد حقدادی افزود: در این حوزه باید با تعامل و همکاری بیشتر اقدامات به جا و درستی در راستای فعال سازی برنامه های جوانان داشته باشیم. در این نشست سه ساعته ، اعضای مجمع جوانان به بیان نکاتی درباره وضعیت سمن های جوانان استان مرکزی پرداختند.

در این نشست  موضوعاتی چون تکمیل و تجهیز خانه جوانان استان، لزوم افزایش ارتباط و حمایت از تشکل های مردم نهاد جوانان، پیگیری انعکاس اخبار فعالیت سمن ها در رسانه های استانی و... مطرح شد.

در حاشیه این جلسه موضوعاتی نیز مطرح شد که مقرر گردید : مجمع با تفاهم در بین اعضا مسئولیت خانه جوان اراک را پذیرفته و مسئولیت حقوقی آن را قبول نمایند ؛ مقرر شد اعضای مجمع نظر خود را در خصوص مرکز نوآوری و شتاب دهی اشتغال جوانان مطرح و تصمیم گیری شود تا با جهاد دانشگاهی و دفتر امور اقتصادی استانداری پیگیریهای لازم صورت پذیرد ؛ در خصوص تسهیلات اشتغال جوانان و رفع مشکلات سمن های این حوزه نیز بحث و گفتگو گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز