فرمانده انتظامی استان مرکزی:

تشدید برخورد با تولید و توزیع کنندگان موادمحترقه سال اولویت‌ کاری پلیس است

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۹۶۱۹
تشدید برخورد با تولید و توزیع کنندگان موادمحترقه سال اولویت‌ کاری پلیس  است
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: تشدید برخورد با تولید و توزیع کنندگان موادمحترقه در روزهای پایانی سال اولویت‌ کاری پلیس این استان است و اجازه داده نمی‌شود که خاطیان حاشیه امن داشته باشند.

به گزارش برنا از اراک ، سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: اهتمام پلیس تامین نظم و امنیت است و مردم باید مراقبت ویژه را به کار گیرند تا با بی‌احتیاطی در استفاده از مواد محترقه غیرمجاز فشار مضاعف به کادر درمانی وارد نکنند.

وی بیان کرد: خسارات و لطمات ناشی از استفاده مواد محترقه در روزهای پایانی سال با توجه به فرهنگ‌سازی رسانه‌ها و مراقبت خانواده‌ها در سالهای اخیر کاهش چشمگیری داشته  و باید در سایه آگاهی بخشی زیان رفتارهای پرخطر را به حداقل ممکن رساند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: تجربه تلخ خانواده‌ها  پس از رفتارهای غیرقانونی و ناهنجار برخی افراد که مخل نظم و امنیت هستند، اراده نیروی انتظامی را در برخورد با هنجارشکنان تقویت و دو چندان کرده است و خرید و فروش مواد خطرآفرین، انفجاری و احتراقی که نظم و آرامش جامعه و شهروندان را مخدوش کند، ممنوع است و با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود.
سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: پلیس استان مرکزی برای پاسداشت حقوق شهروندان و در راستای کاهش حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال با تاکید بر کوچه‌محوری از مردم  و تمام والدین درخواست دارد که در ایام پایانی سال کنار فرزندان خود باشند و با نظارت و کنترل دقیق آنان از بروز حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند.
وی تصریح کرد: امید می‌رود که امسال نیز مانند سال‌های گذشته با همکاری خوب مردم و والدین گرامی، جوانان و نوجوانان که نقش بسزایی در پیشگیری از تلفات و خطرات استفاده از این مواد دارند،شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث ناگوار چهارشنبه آخرسال باشیم.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: هرگونه بروز حادثه برای شهروندان در این شرایط حساس، فشار مضاعف برای کادر درمانی است و باعث ایجاد خلل در اقدامات درمانی در مبارزه با ویروس کرونا می‌شود.

سردار مفخمی شهرستانی عنوان کرد: پلیس استان مرکزی در مقوله چهارشنبه آخرسال همه تلاش خود را برای ارتقای آگاهی، آموزش والدین و مردم نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه به کار گرفته است.
وی گفت: با هماهنگی انجام شده با مراجع ذیصلاح، افرادی که امنیت و آرامش عمومی و سلامت شهروندان را در چهارشنبه آخر سال به مخاطره بیاندازند، تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت خواهند بود.
شهروندان استان مرکزی در صورت مشاهده به کارگیری موادمحترقه و آتش زا،  می‌توانند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 
 

 

نظر شما