اعمال محدودیت تردد از اصفهان به خوزستان و چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۰۱۳۹
اعمال محدودیت تردد از اصفهان به خوزستان و چهارمحال و بختیاری
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: محدودیت‌های تردد نوروزی از این استان به مناطق قرمز و نارنجی کرونایی به خصوص خوزستان و چهارمحال و بختیاری از پنجشنبه هفته جاری اجرایی می‌شود.

به گزارش برنا؛ علی‌اصغر ذاکر هرندی در نشست کمیته حمل ونقل بار و مسافر زیر مجموعه ستاد استانی کرونا، گفت: مقرر شد تردد به استان‌های قرمز و نارنجی کرونایی از جمله خوزستان و چهارمحال و بختیاری محدود شود و همچنین به فرمانداران شهرضا، دهاقان، مبارکه، لنجان و فلاورجان محول شد که برنامه‌ریزی‌هایی در جهت این محدودیت‌ها انجام دهند.

او افزود: پیشنهاد شد که در مناطق قرمز و نارنجی ظرفیت ناوگان حمل و نقل به یک سوم تقلیل پیدا کند و همچنین افرادی که بحث قضائی، پزشکی و یا مسائل اداری و اضطراری دارند بر اساس سامانه‌ای که به صورت الکترونیکی توسط فناوری استانداری و نیروی انتظامی تهیه شده است درخواست خود را مکتوب کنند اما شهرهای قرمز و نارنجی که تردد در آنها ممنوع باشد و در این سامانه درخواست لحاظ نخواهد شد.

ذاکر هرندی افزود: شرایط درخواست به این شرح است که موارد اضطراری به شکل الکترونیکی به فرمانداری ارائه و سپس به نیروی انتظامی ارسال می‌شود در نهایت مجوز تردد با تعیین مسیر و زمان توقف در شهر مقصد صادر خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان اظهار امیدواری کرد با پیشنهادهای این جلسه و تصویب در ستاد استانی کرونا بتوان از شیوع بیشتر کرونا در ایام نوروز ممانعت کرد.

او با اشاره به اینکه در خصوص حمل ونقل بار تا پایان ۲۵ اسفند ماه از محورهای استان تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: پیشنهادها در ستاد استانی مصوب و از پنجشنبه جاری اجرایی می‌شود.

در این جلسه که با حضور حجت‌الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان برگزار شد، مسائلی از جمله دورکاری، مرخصی، محدودیت‌های تردد، کنترل بر ترددها در راه‌های مواصلاتی، اعمال قانون و جریمه، تغییر شیفت‌های کاری و امکانات جاده‌ای در محورهای غربی استان بررسی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز