تندگویان:

صدور مجوز خانه جوان تنها از طریق وزارت ورزش و جوانان ممکن است/ درخواست اصلاح قانون برکنار بازنشستگان را داریم

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۰۴۳۱
صدور مجوز خانه جوان تنها از طریق وزارت ورزش و جوانان ممکن است/ درخواست اصلاح قانون برکنار بازنشستگان را داریم
معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر قانون جدید صدور مجوز خانه جوان گفت: مجوز این خانه ها بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، تندگویان در نشست مشترک با سمن های استان اظهار کرد: همه ادارات و سازمان ها می توانند خانه جوان ایجاد کنند اما به شرط اخذ مجوز از وزارت ورزش و جوانان و با نظارت هیات امناء این خانه ها در استان ها می توانند فعالیت کنند.

وی ضمن تقدیر از حمایت های مدی کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از ایجاد خانه جوان آذربایجان شرقی گفت: این خانه بدون ردیف بودجه و اعتبار ایجاد شده است و مدیرکل شخصا مسئولیت ها را بر عهده گرفته اند.

تندگویان افزود: موضوع خانه جوان در قانون برنامه آمده است اما متاسفانه در ردیف اعتباری وزارت در این بخش هنوز مشخص نشده بود و مدیران برای تحقق آن از آبروی خود گذاشته اند اما امروز خانه های جوان قانون مجلس است و گردش کار دولتی در جریان است و سال آینده به صورت جامع نهایی می شود.

وی در پاسخ به برخی از انتقاد ها در خصوص نحوه اجرای قانون برکناری بازنشستگان اظهار کرد:وزیر وزارت ورزش و جوان دو معاون خود را بخاطر بازنشستگی کنار گذاشتند و باید رعایت انصاف را بکنیم.

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، قانون برکناری بازنشستگان در کلیت اتفاق خوبی بود و در ادامه بخشی افراد مستثنی شدند و برخی به نوع دیگر به سیستم ها بازگشتند و در جزییات کار ما درخواست اصلاح قانوح را داریم.

وی همچنین با اشاره به قبول مسئولیت فدراسیون ها نیز گفت: لزوما مدال آور بودن تایید مدیر اجرایی خوب بودن در فدارسیون ها نیست، هرچند برخی ها هم بودند که این توانایی را هم دارند و به نظر شخص من کسانی باید در فدارسیون ها مسئولیت قبول کنند که بتوانند مدیریت صحیح داشته باشند .

وی انتقادی نیز به برخی از اعضای سمن ها داشت و گفت: بنده از روز اول اعتماد کرده بودم و همیشه کنار شما بودم اما اینکه برخی فایل های صوتی فضای مجازی گروه هدف را خارج از گروه ها پخش می کنند کارها قفل می شوند.

تندگویان اشاره ای نیز به امریه سربازی اعضای سمن جوانان داشت و گفت: تا دیروز نگاه ها به سمن ها مثبت نبود ولی امروز رهبری در بحث سهمیه امریه سربازی ورود می کنند و این بسیار ارزشمند است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز