رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

دانشجویان درگیر با کرونا واکسینه می شوند

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۱۵۲۱۷۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۵۰ نفر از دانشجویان این مرکز که از نزدیک و مستقیم با بخش بیماران کرونایی در ارتباط بودند، تا قبل از عید نوروز واکسینه می شوند.

به گزارش برنا از اراک، دکتر سید محمد جمالیان در جمع خبرنگاران افزود : دانشجویان با آغاز بحران کرونا به کمک کادر درمان آمدند و اکنون که یک سال از شیوع آن می گذرد، تعدادی از کسانیکه مستقیماً و مستمر در بخش کرونا و بیماران کرونا از نزدیک در ارتباط بودند نیز واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: امیدواریم با اجرای واکسیناسیون تمام دانشجویان تا اواخر بهار و اوایل تابستان شاهد بازگشت به حالت عادی و برگزاری کلاس ها و امتحانات باشیم.

وی از دانشجویان  خواست تا آخرین اخبار این حوزه را از نحوه توزیع، تزریق و یا افرادی که شامل دریافت فاز نخست این واکسن می شوند را تنها از طریق کانال شورای صنفی و روابط عمومی دانشگاه که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، دنبال نمایند.

وی گفت: در این جلسه که نمایندگان دانشجویان در شورای صنفی، معاونین فرهنگی دانشجویی و آموزش حضور داشتند موانع و مشکلات پیش رو مطرح و با توجه به تعامل خوبی که مجموعه دانشگاهی با دانشجویان وجود دارد، امیدواریم این چالش ها هر چه زودتر برطرف شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، افتتاح زمین چمن مصنوعی، از سرگیری کار ساخت خوابگاه جدید ۲۴۰ نفره دانشگاه و همچنین افتتاح خوابگاه شهید شکری واقع در دانشکده دندانپزشکی را از جمله اقدامات خوب دانست.

وی همچنین چالش های پیش روی کارآموزی دانشجویان بیمارستان های ولی عصر(عج) و امیرکبیر، رخت کن و استراحت دانشجویان و سهولت در نحوه پرداخت شهریه دانشجویان شهریه پرداز را مهم ترین موانع پیش روی دانشجویان برشمرد.

دکتر جمالیان در پایان یادآور شد: هدف اصلی شورای صنفی دانشگاه رسیدن به شرایط مطلوب و سطح یک شدن است و در این راه تمام تلاش خود را در این رابطه انجام خواهیم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز