بازدید رئیس بنیاد مسکن کشور و معاون عمرانی استاندار از سی سخت؛

تلاش شبانه روزی در خدمات رسانی به مردم زلزله زده/ بر کیفیت ساخت و سازها نظارت داریم

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۵۲۴۴۱
تلاش شبانه روزی در خدمات رسانی به مردم زلزله زده/ بر کیفیت ساخت و سازها نظارت داریم
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بر عملکرد دستگاه‌ ها و کیفیت ساخت و سازها در مناطق زلزله‌زده نظارت داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛معاون عمرانی استاندار به همراه رئیس بنیاد مسکن کشور و تعدادی از مسئولان استانی  جهت بررسی وضعیت شهر زلزله زده سی سخت به این شهر سفر و از مناطق زلزله زده بازدید کردند.

این مسئولان در ابتدای بازدید از وضعیت خدمات رسانی به مردم در ستاد بازسازی شهرستان دنا،نظام مهندس و شهرداری سی سخت را مورد بررسی قرار داد و سپس از روند صدور پروانه ها و انبار آهن آلات بنیاد مسکن بازدید کردند.

معاون عمرانی استاندار در این سفر در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه از شب وقوع زلزله استاندار،مجموعه ستاد مدیریت بحران،کلیه دستگاه های خدمات رسان استانی و شهرستانی در کنار مردم پای کار بودند،گفت:علی رغم تمهیدات دولت و مسئولان، همدلی،همراهی و همکاری مردم موجب شد تلفات جانی نداشته باشیم و نحوه خدمات رسانی به نحو مطلوب انجام شود.

حاجی زاده افزود: زلزله سی سخت یکی از محدود بحران ها و حوادثی بود که از روز حادثه عملیات آواربرداری،پاکسازی معابر و ارزیابی خسارات آغاز و خدمات زیرساختی از ساعت های اولیه برقرار شد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه بعد از وقوع زلزله عملیات ساخت منازل به خوبی آغاز شد، گفت:با برنامه ریزی، دستورات و سفرهای مکرر استاندار ، دستگاه های خدمات رسان از جمله  بنیاد مسکن ،نظام مهندسی و سایر دستگاه های مرتبط در این منطقه مستقر و برای شهروندانی که باید پروانه صادر شود بصورت شبانه روزی خدمات رسانی می شود.

 وی بیان کرد:با تمهیدات خوبی که در شهرداری ،بنیاد مسکن و نظام مهندسی و با نظارت های کامل و دقیق و حضور مستمر استاندار انجام شده، تا الان دستور تعیین نقشه و مجوز ۱۸۰ پرونده از سوی شهرداری صادر شده است.

حاجی زاده با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی با نیروهای طراح و معمار نقشه کشی مستقر و بصورت شبانه روزی خدمات ارائه می دهد ،افزود:شهرداری سی سخت در کنار سایر نهادهای خدمات رسان بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی برای صدور پروانه ها است.

معاون عمرانی استاندار گفت: از مردم تقاضا داریم که برای صدور پروانه ها سریعتر اقدام کنند و در روستاها هم مثل شهر آواربرداری توسط بنیاد مسکن انجام می شود.

وی تاکید کرد: بنیاد مسکن آمادگی آوار برداری در روستاها را بصورت کامل دارد.

حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش  از  تلاش های مجموعه سپاه ، نیروی انتظامی ، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ،دستگاه قضایی ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و  نیرو های جهادی قدردانی کرد و گفت: همراهی خوب مردم منطقه نیز قابل تقدیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز