نام نویسی ۱۱ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرهای باشت

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۲۵۴۵
نام نویسی ۱۱ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرهای باشت
معاون فرماندار باشت گفت: تاکنون۱۱ داوطلب برای شرکت در انتخابات اعضای شورای اسلامی شهرهای باشت و بوستان در این شهرستان نام‌نویسی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محسن ظفری اظهار داشت:۹ داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر باشت و۲ نفر برای شورای شهر بوستان نام نویسی کرده اند.

براساس قانون پنح نفر به هر یک از شوراهای اسلامی شهرهای باشت و بوستان راه خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهرها از روز بیستم اسفند شروع شده و تا بیست و ششم اسفند ادامه دارد از داوطلبان خواست نام نویسی را به روز پایانی موکول نکنند.

ظفری عنوان  کرد:داوطلبان ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر را به صورت غیرحضوری انجام داده اند.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی از داوطلبان انتظار می رود از طریق اپلیکیشن که در پورتال وزارت کشور بارگذاری شده فرایند ثبت نام را انجام و پس از دریافت کد رهگیری برای نهایی کردن ثبت نام به فرمانداری مراجعه کنند.
ظفری  ادامه داد:  تعداد زیادی از داوطلبان فرآیند ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت قانونی ثبت نام موکول می‌کنند و این امر منجر به ازدحام جمعیت در دفاتر پیش خوان دولت و ستاد انتخاباتی فرمانداری می شود که در شرایط ویروس کرونا  احتمال ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: داوطلبان از طریق نسخه موبایلی به نشانی http://entekhabat.moi.ir و یا نسخه کامپیوتری می‌توانند فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند تا پس از پایان مراحل پیامک تایید نهایی ثبت نام را سامانه جامع انتخابات دریافت کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیست و هشتم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ظفری عنوان کرد: نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها نیز از روز شانزدهم فروردین به مدت یک هفته آغاز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز