ثبت نام ۷۹ داوطلب برای انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۵۲۸۲۲
ثبت نام ۷۹ داوطلب برای انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر
از آغاز ثبت نام انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر تا کنون ۷۹داوطلب برای شرکت در این انتخابات در خراسان جنوبی نام نویسی کردند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار صدا و ثبت نام ۷۹ داوطلب برای انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهرسیما استان گفت:از این تعداد ۷۶داوطلب آقا و ۳داوطلب خانم هستند.

مهدی قهرمانی افزود: از این تعداد ۲۳داوطلب در شهرستان بیرجند، هشت نفر در شهرستان خوسف، ۶نفر در شهرستان فردوس، ۱۲نفر در شهرستان طبس، ۶نفر در شهرستان زیرکوه، ۸نفر در شهرستان قاینات، ۳نفر در شهرستان بشرویه، ۵نفر در شهرستان درمیان، سه نفر در شهرستان سرایان، دو نفر در شهرستان سربیشه و دو نفر و در شهرستان نهبندان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد هشت داوطلب آقا و یک داوطلب خانم بوده است افزود: از این تعداد ۵نفر به صورت حضوری در فرمانداریها، ۳نفر در دفاتر پیشخوان دولت و یک نفر از طریق رایانه شخصی ثبت نام کردند.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری خراسان جنوبی افزود: روز گذشته ۳۷داوطلب در استان ثبت نام کردند.

وی با تأکید بر نام نویسی داوطلبان به صورت غیرحضوری گفت: با توجه به شرایط موجود و فراهم بودن بستر ثبت نام غیر حضوری، داوطلبان می‌توانند از هشت صبح تا ساعت۱۸ فرصت دارند نسبت به ثبت نام غیرحضوری در این دوره از انتخابات اقدام کنند.

قهرمانی افزود: نام نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر از ۲۰ اسفند همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، داوطلبان از ساعت۸ امروز تا پایان وقت نام نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات شورا‌های اسلامی شهراداری روز سه شنبه ۲۶ اسفند (جمعاً به مدت ۷روز) فرصت دارند بصورت حضوری و غیرحضوری با چهار روش نام نویسی کنند.

داوطلبان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) که از آدرس http://entekhabat.moi.ir قابل دانلود است، دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان‌ها از ساعت ۰۸:۰۰تا۱۸:۰۰ ثبت نام کنند.

نظر شما