به همت بنیاد مستضعفان محقق شد:

اهداء ۱۰۰۰ بسته غذایی به مددجویان زلزله‌زده سی سختی

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۶:۳۲
کد خبر: ۱۱۵۲۸۲۳
اهداء ۱۰۰۰ بسته غذایی به مددجویان زلزله‌زده سی سختی
1000 بسته مواد غذایی در قالب جیره خشک از طرف بنیاد مستضعفان کشور به مددجویان زلزله‌زده سی سختی اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1000 بسته جیره خشک ازجمله برنج، روغن و سایر اقلام خوراکی از طرف بنیاد مستضعفان به مددجویان زلزله‌زده  سی سخت اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: بعد از وقوع زلزله 6/5 ریشتری در سی سخت و وارد شدن خسارت به مددجویان این نهاد، دو بعد کمک معیشتی و نیازهای اولیه خانواده‌ها و بحث بازسازی مسکن مددجویان در دستور کار این نهاد قرارگرفته است.

مبشری گفت: در خصوص موضوع معیشت مردم و ملزومات اولیه خانواده‌ها از همان ابتدای وقوع زلزله کمک‌های خوبی هم توسط کمیته امداد و هم خیران جمع‌آوری و بین مددجویان سی سخت توزیع شد.

وی در خصوص بازسازی مسکن مددجویان گفت: با حضور رئیس کمیته امداد در سی سخت و سرکشی از خانواده‌های مددجویان زلزله‌زده کلنگ احداث یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از 110 واحد به زمین زده شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: زیربنای هر واحد مسکن مددجویی 60 تا 70 متر و متوسط اعتبار هر واحد 185 میلیون تومان است که 55 میلیون تومان بلاعوض و 130 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات بانکی تأمین می‌شود.

شایسته ذکر است، در شامگاه 29 بهمن 99 زلزله 6/5 ریشتری شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که در اثر وقوع این زمین‌لرزه، خسارات زیادی به مددجویان این نهاد وارد شد ازجمله اینکه منازل حدود ۳۰۷ نفر از مددجویان دچار آسیب شده است که از این تعداد ۱۰۴ مورد غیرقابل‌سکونت بوده و نیازمند بازسازی کامل است، ۲۲ موردنیاز به تعمیرات کلی و ۱۸۱ مورد نیز تعمیرات جزئی نیاز دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز