نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رویش‌های انقلابی و دانشمندان ایرانی خاری بر چشم دشمنانش است

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۳۹۸۸
رویش‌های انقلابی و دانشمندان ایرانی خاری بر چشم دشمنانش است
نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود رویش‌های انقلابی و دانشمندان و مجاهدان خود، خاری بر چشم دشمنانش است.
به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان در جمع پاسداران سپاه انصارالرضا بیرجند در حسینیه جماران با بیان این مطلب گفت: هر چه افراد فهمیده‌تر باشند در چشم اروپایی‌ها منفورترند و ایران با جوانان انقلابی و دانشمند خود خاری در چشم دشمنان است چرا که با مقاومت و پیروی از راه امام حسین (ع)، احقاق حق را پیش گرفته است.
آیت الله عبادی افزود: هرچه افراد احمق‌تر باشند، نزد اروپایی‌ها محترم ترند و با نگاهی به کارنامه حکمرانان و سران کشورهایی، چون عربستان و نیجریه، می‌توان فهمید که نوکرمآبان و گاو‌های شیرده در خدمت غرب، چه بر سر مسلمانان این کشور‌ها آورده اند.
وی گفت:هیچ گاه سران غرب، به دنبال کمک به بشریت نیستند و آمریکا و اروپای دزد و ولنگار، با ساختن داعش و القاعده و غارت اموال ملی ممالک، فقط به دنبال تأمین منافع خود هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان با تأکید بر درس گرفتن از تاریخ افزود: آن‌ها که نمی‌دانند، بدانند دشمنی که عقل ندارد و پابند به هیچ قانونی نیست به فرض اینکه تسلطی یافت، به هیچ کس رحم نمی‌کند چرا که دشمن هیچ گاه از زیادی خواهی خود دست برنمی‌دارد.
آیت الله عبادی همچنین با تبریک میلاد امام حسین (ع) و تبریک روز پاسدار گفت: اسلام دینی است بی بدیل که برای شکل گیری مدینه فاضله و رشد انسان کافی است و واقعه کربلا هم برای حفظ همین اسلام شکل گرفت که باید از آن درس‌های فراوان گرفت.

وی با گرامیداشت یاد شهدای اسلام از جمله سردار سلیمانی افزود: شما پاسداران این افتخار را دارید که زیر پرچم حضرت، ولی عصر (عج) به بشریت خدمت کنید و یاور مظلومان جهان باشید.

در پایان این مراسم از ۱۹ پاسدار نمونه و خانواده پاسدارانی که در مسابقات کشوری قرآن برگزیده شده بودند تقدیر شد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز