نایب رئیس شورای شهر در آیین افتتاح سه زمین چمن مصنوعی اراک مطرح کرد:

شهرداری زیر ساخت های فرهنگی ورزشی را توسعه دهد

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۳۹۸۹
شهرداری زیر ساخت های فرهنگی ورزشی را توسعه دهد
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک گفت: درحال حاضر که در روزهای پایانی سال جاری به سر می بریم، خوشبختانه شاهد حرکت های مناسبی در جهت توسعه شهری و فرهنگی در سطح شهر اراک هستیم که به همین واسطه جا دارد تا به شهردار محترم، مدیران و پرسنل زحمتکش شهرداری خداقوت عرض کنم.

به گزارش برنا از اراک، فرزانه رحمتی در حاشیه  آیین افتتاحیه همزمان سه زمین چمن مصنوعی افزود: هدف ما از ابتدا آغاز بکار شورای شهر دوره پنجم، توزیع عادلانه امکانات در پهنه شهر اراک بود. لذا امروز با اقدامات خوبی که با پشتیبانی شورای شهر و همت عالی شهردار محترم در حال انجام است، می توانیم ادعا کنیم که در این مسیر گام برداشته و روز به روز سیاست توزیع عادلانه امکانات، روند بهتری را نسبت به گذشته طی می کند.

وی افزود: به حول و قوه الهی، امروز شاهد افتتاح سه زمین چمن استاندارد در مناطق مختلف شهر اراک هستیم. جا دارد از تلاش های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در این خصوص تشکر کنم و به نمایندگی از شهروندان، خصوصا جوانان بااستعداد اراکی از شهردار محترم تقاضا کنم تلاش و برنامه های گسترده و زیربنایی بیشتری را در حوزه فرهنگ عمومی و توسعه امکانات ورزشی شهر داشته باشند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر، علیرضا بیاتیان شهردار اراک را یکی از پیشکسوتان عرصه ورزش دانست و اظهار کرد: جای خوشحالی دارد که شهردار امروز اراک در عرصه های ورزشی دارای جایگاه پیشکسوتی است زیرا همین امر سبب میشود که ایشان به دغدغه های مهم ورزشی و فرهنگی جوانان اراکی بهای بیشتری دهد و به آن ها جامه عمل پوشاند.

رحمتی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن قدر دانی از همکاری سپاه در اجرای پروژه های شهری، گفت: جا دارد تا بابت عملیات تخریب دیوار کانون بسیج و بازگشایی خیابان که از ساعات اولیه صبح امروز عملیات آن آغاز شده است از همکاری بسیار مناسب سپاه منطقه مرکزی و فرماندهی محترم تشکر و قدردانی داشته باشم و روز پاسدار و روز جانباز را خدمت همه جانبرکفان ایران عزیز تبریک عرض کنم.

وی ادامه داد: درحال حاضر خوشبختانه در سایه تعاملات سازنده میان شهرداری و شهروندان، عملیات تملک با هدف بازگشایی خیابان «سید الشهدا» و اتصال آن به خیابان دانشگاه، با قوت در حال انجام است که امیدوارم به زودی شاهد اتصال این دوخیابان به یکدیگر و تسهیل در انتقال بار ترافیکی منطقه باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر اراک در پایان افزود: امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، سال 1400 سالی خوب و پربرکت همراه با رشد و توسعه شتابان شهری و فرهنگی برای شهر عزیزمان اراک باشد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز