بازگشت ۹ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده

۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۵:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۴۷۹۲
بازگشت ۹ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده
۹ زندانی جرائم غیرعمد دیروز با کمک ستاد دیه خراسان جنوبی و گذشت شاکیان در آستانه تحویل سال آزاد شدند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت:بازگشت ۹ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده این زندانیان به علت بدهی مالی زندانی بودند.

 

حسین پور جریمه این زندانیان را ۷۱۸ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در این زمینه ۴۱ میلیون تومان را شاکیان گذشت کردند و ۱۹۰ میلیون تومان اعسار(تقسیط) ، ۱۵۰ میلیون تومان از محل تسهیلات و ۳۳۷ میلیون تومان کمک ستاد دیه استان و کشور  بوده است.

 

وی با بیان اینکه این تعداد زندانی غیرعمد با بدهی مالی کمتر از ۵۰ میلیون تومان هستند و با آزادی این عده ، هم اکنون زندانی با بدهی مالی کمتر از ۵۰ میلیون تومان در زندان ها نداریم ، افزود: در این زمینه  ۲ میلیارد و ۲۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت بلندمدت پرداخت شد.

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت: از آغاز امسال ۱۲۴ زندانی جرایم غیرعمد شامل ۷۱ زندانی بدهی مالی، ۴۳ زندانی مهریه، ۳ زندانی دیه و ۷ زندانی نفقه با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

 

حسین پور مجموع بدهی این زندانیان را ۴۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این زندانیان با گذشت  ۱۸ میلیارد تومان رضایت شاکی، ۷۰۰ میلیون تومان آورده زندانی، ۲۰ میلیارد تومان اعصار، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک ستاد دیه استان، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک ستاد  دیه کشور  و ۸۰ میلیون تومان تسهیلات کمیته امداد امام خمینی آزاد شدند.

 

هم اکنون ۷۸ زندانی غیرعمد در زندان‌های استان چشم انتظار کمک خیران هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز