پیام تبریک سال نو نماینده ولی فقیه در استان به مردم

۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۰۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۵۰۵۰
پیام تبریک سال نو نماینده ولی فقیه در استان به مردم
آیت الله عبادی در پیامی فرارسیدن سال نو و اعیاد خجسته شعبانیه بویژه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت را تبریک گفت.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی در پیامی سال جدید به مردم خراسان جنوبی تبریک گفت.

فرارسیدن سال ۱۴۰۰ را به همه ایرانیان بالاخص مردم با فرهنگ خراسان جنوبی تبریک عرض می‌ کنم و از این که نوروز امسال، نوروز اعیاد شعبانیه است.

 

اولین عیدی که در ابتدای سال درک خواهیم کرد میلاد مقدس حضرت مهدی (عج) را و  با سه بهار روبرو هستیم یکی فروردین ۱۴۰۰ و دیگری میلاد پرنور حضرت صاحب الزمان(عج)، که امیدواریم به برکت وجود حضرت بقیه الله مشکلات جامعه ما و مشکلات جامعه جهانی در بهار مهدوی حل شود. 

 

یک بهار سوم هم داریم و آنهم انتخابات ۱۴۰۰ است، که در پیش داریم مردم با صبر و انقلابی ما، فراز و نشیب زیادی پشت سر گذاشتنند و از خود هم، الحق پایمردی نشان دادند  مشکلات برای بسیاری از مردم هم متاسفانه رنج آور است که مدیریت‌ها کارآمد نبوده و مردم دچار مشکلات شدند، اما این تجربه تلخ می‌تواند میوه شیرین داشته باشد و میوه شیرین هم این است که مردم ما با جان فشانی و فداکاریشان این انقلاب عظیم را ایجاد کردند از نظر همه اهل دقت، این انقلاب بالا دست ندارد، اما یک شرطی هم دارد شرطش این است که در بهار انتخاب مطالعه بیشتر و دقت بیشتر کنند و به دور از مسائل احساسی و یا تحت تاثیر شدن عوامل، انتخاب کنند چون می‌خواهند سرنوشت شان را به کسانی یا شخصی واگذار کنند .

 

امیدواریم با دقت و شایسته سالاری و تقوا برای خودشان و همه شهروندان انتخابی را انجام دهند تا بعد از همه رنج و زحمت‌ها راحتی ببیند .

 

در پایان از همه خدمتگزاران صدیق هم تشکر می‌کنیم و برای همه خدمتگزاران دعاگو هستیم به ویژه خدمتگزارانی که در زمینه بهداشت و سلامت زحمت کشیدند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز