حضور مرزبانان در مناطق مرزی حفظ تمامیت ارضی کشور

۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۶۰۱۷
حضور مرزبانان در مناطق مرزی حفظ تمامیت ارضی کشور
نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران: حضور مرزبانان در مناطق مرزی کشور، برقراری امنیت و حفاظت از تمامیت ارضی را به دنبال دارد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، حجت الاسلام عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرز یزدان شهرستان زیرکوه در جمع مرزبانان گفت: مرز‌های میهن اسلامی در این خطه مهم و بسیار راهبردی ، امانت ملت در دست شماست و شما ثابت کرده اید که فرزندان شایسته‌ای برای ایران اسلامی و اسلام هستید.

وی با بیان اینکه دشمن از این حضور شما در مرز‌ها متوجه شده که فرزندان ایران اسلامی مصمم در حفاظت از آب و خاک و میهن خود هستند، افزود: به همین دلیل هیچ گاه دشمن به خود اجازه تجاوز به کشور ما را نمی‌دهد و اگر هم اشتباه کند ضربه‌ی کوبنده‌ای خواهد خورد.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ گفت: وظیفه ما مرزبانان تولید امنیت روزافزون برای ملت ایران است، چون امنیت نیاز همه مسائل است.

وی همچنین انتخابات را یکی از نماد‌های مرزبندی سیاسی کشور و دشمن دانست و افزود: اگر در مسئله انتخابات در صحنه باشیم انگار در مرز‌های سیاسی کشور حضور پیدا کرده ایم و این نشاندهنده آن است که مرز سیاسی کشور هم مرزبان و صاحب دارد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید با حضور یکپارچه در انتخابات، مواضع سیاسی خود را در دنیا ثابت کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز