نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی بیان کرد:

حضرت علی اکبر (ع) اسوه جوانان عدالتخواه جهان

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۸:۲۱
کد خبر: ۱۱۵۶۳۴۳
حضرت علی اکبر (ع) اسوه جوانان عدالتخواه جهان
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : برای همه جوانان عدالتخواه جهان درس مقاومت حضرت علی اکبر(ع) کافی است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار جمعی از مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌ها و فرماندهان سپاه با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه و با بزرگداشت روز جوان گفت: براساس سخن بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند: «ما مامور به وظیفه هستیم نه مامور به نتیجه»، برای همه جوانان عدالتخواه جهان درس مقاومت حضرت علی اکبر (علیه السلام) کافی است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه بشری و کشور‌های اسلامی از استکبار جهانی آسیب‌های فراوانی دیده اند و ایجاد رابطه برخی کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی مایه ننگ است و نیاز امروز جوامع اسلامی بیداری هر چه بیشتر مسلمانان است.
وی همچنین در دیدار سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی، با اشاره به نقش موثر سپاه پاسداران در دوران کرونا، گفت: خداوند به شما پاسداران اسلام توفیق گره گشایی مشکلات مردم را داده و این توفیق و سعادت بزرگی است.
آیت الله عبادی همچنین در دیدار مدیر عامل شرکت کویرتایر ، اقتصاد را خونی در رگ‌های جامعه دانست و گفت: فعالیت اقتصادی در شرایط فعلی کشور جهاد است و با افزایش تولید دیگر نیازی به برجام و رفع تحریم‌ها نیست.

 

نظر شما