استاندار قزوین به مناسبت روز جوان پیام تبریک صادر کرد

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۹:۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۵۶۳۵۲
استاندار قزوین به مناسبت روز جوان پیام تبریک صادر کرد
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت روز جوان پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان پیام تبریکی صادر کرد. 

متن پیام تبریک استاندار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

جوانی سرمایه بی بدیل و پر ارزشی هست که برای دوره ای کوتاه در اختیار انسان قرار می گیرد تا با استفاده مناسب از آن باعث تعالی خود و جامعه اش به سوی آینده روشن و کمال بشود؛

بدون شک جوان به علت روح بلند پروازانه و ماجراجویانه اش رسیدن به هر آمال و هدفی را محال نمی‌داند و چشم های تیزبین و امیدوارش هیچ مقصدی را دور از دسترس نمی بیند.

در ادامه این پیام آمده است: دنیای جوانی همانند رودخانه پرخروشی است که دائم در حال جوش و خروش و طغیان می باشد،او با داشتن ایمان و اراده محکم و همت عالی همیشه در پی جستن بهترین ها برای خود و‌جامعه اش هست، او تمام سختی‌ها را برای رسیدن به اهداف و آرمانهایش تحمل می کند.

برای همین است که همه جوامع به نیروهای جوانش بسیار اهمیت می دهند و همه ظرفیتش را روی نیروی جوانش برنامه ریزی می کند.

کشور ما هم از بدو پیروزی انقلاب چه در د‌وران جنگ تحمیلی و چه در دوران سازندگی و چه امر‌وز که د‌ر دوران رشد اقتصادی است، همه اتکایش را بر روی جوانانش  قرار داده  و‌ امید دارد با اتکا بر این نیرو به سرعت راه توسعه را طی و به جهش درخشان در همه ابعاد توسعه برسد. 

استاندار قزوین در بخش دیگری از پیام خود آورده است: با توجه به اهمیت جوانان در توسعه و رشد جامعه در تقویم جمهوری اسلامی یک روز که مزین است به نام رشید ترین جوان تاریخ اسلام حضرت علی اکبر (ع) روز جوان نام گذاری شده است تاجوانان این مرز و بوم با الگو گیری از روش و منش آن جوان برومند راه جانفشانی  برای آبادانی و سربلندی کشور عزیز شان یاد بگیرند و با لبیک به  ندای رهبر و مقتدای خود  جانانه در عرصه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، علمی و فناوری گام بلندی برداشته و پرچم ایران عزیز را بر قله‌های افتخار جهانی برافرازند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد بابرکت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، خدمت همه جوانان عزیز ایران اسلامی به ویژه جوانان برومند استان قزوین امیدوارم با همت و اراده جوانان متعهد و متخصص و مانع زدایی از مسیر حرکتی آنها  بتوانیم در راستای اعتلای ایران اسلامی، بویژه دیار کهن مینودری گامهای بلند و استواری برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز