آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۶ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۶۴۹۸
خوشبختانه در 24 ساعت گذشته مورد فوت جدیدی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از 99آزمایش کرونا در استان، آزمایش 27نفر مثبت قطعی اعلام شد گفت: از این تعداد ۴ بیمار بستری در بیمارستان‌ها و 23 بیمار سرپایی هستند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد 13 مورد از بیرجند، 6مورد از قائن ، 3 مورد فردوس و3 مورد از طبس، 2 مورد خوسف گزارش شد و سایر شهرستان‌ها مورد جدیدی از کرونا گزارش نکردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه هم اکنون 119بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستانهای استان بستری هستند گفت: از این تعداد 33نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا و 3نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند که متأسفانه حال عمومی یک بیمار وخیم گزارش شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: تا روز گذشته ۴۳هزار و983 آزمایش کرونا در استان انجام شد که از این تعداد جواب تست ۱۶هزار و 120مورد مثبت اعلام شد.

به گفته وی تا کنون ۱۵هزار و321 بیمار مبتلا به کرونا بهبودیافتند و یا در قرنطینه خانگی هستند.

مهدی زاده افزود: خوشبختانه در ۲۴ساعت گذشته مورد جدید از فوت ناشی از کرونا در استان نداشتیم و آمار قربانیان این بیماری در خراسان جنوبی همان ۷۶6نفر است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز