مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

افزایش ۱۳۷ددرصدی حجم تردد در جاده‌های استان مرکزی

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۳۸:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۶۶۴۲
افزایش ۱۳۷ددرصدی حجم تردد در جاده‌های استان مرکزی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: حجم تردد در جاده‌های این استان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه جاری نسبت به مدت مشابه قبل آن، ۱۳۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش برنا  از اراک ، علی زندی‌فر افزود: در این مدت هفت میلیون و ۹۵۰ هزار و ۹۵۷ خودرو در ۶۸ جاده اصلی مجهز به تردد شمار برخط استان مرکزی تردد داشتند که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته‌ است.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۴۸۲ هزار و ۴۶ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان مرکزی وارد شدند که این شاخص در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۹۳ درصدی را شاهد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۴۲ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شدند که رشد تردد در این شاخص نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹۷ درصد بوده است.

زندی‌فر گفت: وسایل نقلیه سنگین ۱۶ درصد تردد در جاده‌های استان مرکزی را در این مدت به خود اختصاص دادند که  درصد رشد تردد این خودروها نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد گزارش شده است.

وی ادامه داد: ۵۰ هزار و ۵۵۹ دستگاه اتوبوس نیز در مدت اشاره اشاره شده در جاده‌های استان مرکزی تردد داشتند که تردد این خودروها در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته‌ است.

 

نظر شما