استاندار خراسان جنوبی:

شعار سال معیار سنجش عملکرد ماست

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۳۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۷۳۱۶
شعار سال معیار سنجش عملکرد ماست
استاندار خراسان جنوبی گفت: شعار سال، معیار سنجش عملکرد ما به عنوان کارگزاران نظام می باشد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در دیدار معاونین، مدیران کل ستادی و مشاورین، ضمن قدردانی از زحمات همه در سال گذشته، تقارن آغاز سال با ایام شعبانیه و ولادت امام زمان(عج) را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد خیرات و برکات این ماه شامل حال همه شود.
وی به تدبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در تعیین شعارهای سال اشاره کرد و تصریح نمود: این شعارها و عناوین با توجه به نیازها و دغدغه های جامعه تعیین می شوند و در حقیقت خلاصه انتظارات مردم از دستگاه های اجرایی می باشند.
به گفته وی؛ عناوین سال، روشن کننده مسیری هستند که کشور را به سمت توسعه و تعالی پیش می برند.
استاندار از شعار سال به عنوان خط کشی یاد کرد که معیار سنجش عملکرد کارگزاران نظام است.
ملانوری ادامه داد: ملاک عمل ما در همه زمینه های کشاورزی، صنعت، معدن، اشتغال، فرهنگ، آموزش، امنیت، سیاست و ...همین عنوان سال می باشد.
وی با اشاره به شعار"تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" که برای امسال تعیین شده، گفت: تولید فقط مربوط به حوزه صنعت و معدن نیست بلکه همه افرادی که در حوزه های فرهنگی، تعلیم و تربیت، سیاست و ... محصولی خلق می کنند، در حال تولید می باشند و به حمایت و پشتیبانی نیاز دارند.
استاندار به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: خود انتخابات هم محصول تولید می کند، انتخاب افرادی به عنوان نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا که به مدت ۴ سال در زمینه عمران شهری و روستایی فعالیت می کنند و تعیین رئیس جمهور به عنوان بزرگترین مدیر اجرایی کشور، مهمترین محصولات انتخابات امسال می باشد.
ملانوری تأکید کرد: ما به عنوان مدیران ارشد استان و نمایندگان عالی دولت مکلف هستیم که با برنامه ریزی دقیق و کامل، خط و مشی ها را در راستای تحقق شعار سال به درستی ترسیم کنیم و بر عملکرد سایر حوزه ها درخصوص اجرای برنامه ها، نظارت داشته باشیم.
وی با تأکید بر این که ما نباید هیچ مسئله ای را کوچک بپنداریم، اظهار داشت: ما باید در راستای مسئولیت اجتماعی که به عهده داریم به همه مسایل نگاه ویژه ای داشته باشیم و هیچ چیزی نباید از دید ما دور بماند.
به گفته وی؛ "تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" ملزوماتی دارد که با نگاه تک محوری به نتیجه نمی رسد، بلکه هم افزایی و همراهی همه حوزه ها را می طلبد.
استاندار با اشاره به شعار "دولت محلی، مدیریت بومی" که در بدو ورود به استان مطرح کرده بود، گفت: بهترین راهکار و نسخه حل مشکلات ما در استان پهناور خراسان جنوبی با وجود اعتبارات اندک و نیازهای فراوان، همین دولت محلی و مدیریت بومی است، ما باید در چارچوب قانون، بخشنامه ها را بومی کنیم .
ملانوری تأکید کرد: مدیران باید از قالب بخشنامه ای صرف خارج شوند و با ابتکار و نوآوری به حل مشکلات استان بپردازند.
وی راه اندازی ستاد توسعه خاوران را نمونه ای ابتکاری خواند که با استفاده از ظرفیت های استان برای رفع مشکلات راهکارهایی را ارائه می نماید.
استاندار در بخش دیگری از سخنانش، نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی بانگیزه، خلاق، مبتکر و نوآور، بهترین ظرفیت برای پیشرفت و تعالی سازمانی است.
ملانوری تأکید نمود: باید ضمن تلاش برای تأمین رفاه همکاران، از فرصت حضور نیروی انسانی بهترین استفاده را ببریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز