به مناسبت گرامیداشت هفته جوان:

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با خانواده شهید جوان احمد صمیمی ترک دیدار کرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۹:۵۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۸۰۴۷
حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت گرامیداشت هفته جوان با خانواده شهید احمد صمیمی ترک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، همزمان با گرامیداشت هفته جوان مدیرکل ورزش و جوانان حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه مهدی قناد سرپرست معاونت امور جوانان ، خسروی مسئول امورایثارگران ، زینی مسئول حراست اداره کل و اعضای مجمع جوانان با خانواده شهید ورزشکار احمد صمیمی ترک دیدار کردند

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: امروز جامعه اسلامی و همه ما آرامش خود را مرهون جوانانی هستیم که بشردوستی و انسانیت را به معنای واقعی نشان دادند و با جان خود برای آزادی این مرز و بوم تلاش نمودند.

وی افزود: امنیت، آسایش، رفاه و استقلال کشور را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم که دل از تعلقات دنیوی کندند و نگذاشتند دشمنان بعثی پایشان به خاک این کشور برسد.

 

اقتدار و عظمتی که هم اکنون در کشورمان به دست آمده مدیون خون شهدای والامقام و گذشت و صبر خانواده‌های آنها است.

وی افزود: شهدای والامقام با گذشت از جان و مال خود پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند و همگان باید در حفظ دستاوردهای شهدای والامقام کوشا باشند و ما همیشه باید قدردان خون شهدا باشیم.

 سرپرست معاونت امور جوانان استان با تاکید بر این که خانواده های شهدا مایه امیدواری مسئولان و پایداری آنان در خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند گفت:  این جوانان امام حسین(علیه السلام) را مقتدای خود قرار دادند و راه و مسیر خودشان را انتخاب کردند و مسئولیت عظیمی را بر دوش ما قرار دادند.

مهدی قناد ادامه داد جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید با تأسی به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت امروز نیز در جبهه فرهنگی پیروز میدان باشند.

وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی به ویژه نسل جوان و نوجوان باید با اطاعت و دنباله‌روی از مقام ولایت با بصیرت و آگاهی عمل کرده تا از به انحراف کشیده شدن جامعه و عملی شدن توطئه های دشمنان جلوگیری شود.

رییس مجمع جوانان با بیان اینکه پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی است، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه و میراثدار انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند  و احترام و تکریم خانواده شهدا را وظیفه همگان دانست و اظهارداشت: باید این فرهنگ سپاس و قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران در کل جامعه حاکم شود.

احمد صمیمی در 24 فروردین 1344 در شهرستان بیرجند به دنیا آمد و در 29 دی 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به ناحیه کتف به شهادت رسید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز