با حضور معاون امور حقوقی مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوان:

خانه جوان شهرستان بیرجند افتتاح گردید

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۵۸۲۹۶
با حضور معاون امور حقوقی وزارت ورزس و جوانان خانه جوانان بیرجند افتتاح شد .

به گزارش برنا خراسان جنوبی، خانه جوان شهرستان بیرجند با حضور معاون امور حقوقی،مجلس و امور استان ها و‌جمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

خانه جوان شهرستان بیرجند با متراژی حدود ۲۰۰متر مربع افتتاح شد.

مهدی قناد سرپرست معاونت امور جوانان بیان کرد: یکی از ماموریت های پنج گانه ای که در بخش اهداف ، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان بر اساس قانون تکلیف شده بحث توسعه مشارکت های نهادمند اجتماعی جوانان است و همچنین رشد کمی و کیفی آنها می باشد .

وی ادامه داد : در بحث شناسه ملی  رشد 750 درصدی داشتیم که میتوان گفت ۹۰٪ تشکل ها دارای شناسه ملی هستند.

مهدی قناد تصریح کرد : در سال 99 ما 18 تشکل مردم نهاد در سالی که دچار بسیاری از مشکلات ناشی از بیماری کرونا بودیم تاسیس کردیم که این بیانگر ظرفیت های بالای مشارکت های اجتماعی جوانان در خراسان جنوبی است .

وی اضافه کرد باتوجه به ظرفیت موجود و‌توانمندی تشکل های مردم نهاد خواستار توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به حوزه جوانان خصوصا در بحث طرح های فراگیر هستیم.

دکتر تقی زاده معاون امورحقوقی،مجلس و امور استان در حاشیه بازدید ضمن خداقوت به سمن های فعال در خانه جوان  در  آغاز به کار  این مجموعه را تبرک و ضمن بیان قابلیتهای سازمانهای مردم نهاد، سرآمدی و توانمندیهای جوانان شهرستان، از فعالان این عرصه و حسن تدبیر معاونت جوانان به جهت تأمین فضای خانه تشکلهای غیر دولتی و جوانان تقدیر و تشکر کرد .

همچنین در این مراسم اقای مهندس خسروی  نماینده محترم بیرجند در مجلس شورای اسلامی دکتر تقی زاده را همراهی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز