فرماندار کرمانشاه:

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی منجر به قرمز شدن وضعیت کرمانشاه می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۸۸۰۲
عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی منجر به قرمز شدن وضعیت کرمانشاه می‌شود
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند به طور قطع موج چهارم کرونا را به سلامت و خوبی پشت سر می‌گذاریم، گفت: هم اکنون در بسیاری از بیمارستان‌ها مراجعان کرونا بسیار زیاد شده و چنانچه مردم رعایت نکنند وارد شرایط قرمز خواهیم شد.

به گزارش برنا؛ فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه گفت: اگر شرایط کرونایی حاد شود آن وقت هم برای کسبه و کسانی که می خواهند کار اقتصادی کنند فعالیت دشوار می شود لذا انتظار داریم مردم این توصیه ها را جدی بگیرند و همانند سال گذشته رعایت کنند تا ان شاالله از این موج چهارم عبور کنیم.

او اضافه کرد: بهترین توصیه ما به مردم این است که از دورهمی و اجتماع به صورت چند خانواده پرهیز کنند چرا که وضعیت ناپایداری در کرمانشاه داریم و خطر شیوع بیماری کووید ۱۹ خیلی زیاد است.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: دستور داده شده جاده‌های منتهی به بوستان‌ها و تفرجگاه ها مسدود شود به همین دلیل از مردم انتظار داریم کاملا رعایت کنند و به هیچ وجه هماهنگی برای حرکت دسته جمعی به سمت دامن طبیعت را نداشته باشند و اگر قرار است از طبیعت هم استفاده کنند با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت انفرادی باشد یعنی به هیچ وجه خانواده ها به صورت تجمعی اجتماعی نداشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز