بوشهر در شرایط قرمز جنگ کرونایی قرار دارد

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۵:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۰۲۷۸
بوشهر در شرایط قرمز جنگ کرونایی قرار دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بوشهر در شرایط قرمز جنگ کرونایی قرار دارد و خروج از این وضعیت نیازمند اقدام فوری و جدی است.

به گزارش برنا؛ محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان بوشهر با قدردانی از مدافعان سلامت استان بوشهر گفت: کارکنان درمانی بیمارستان‌های استان در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و با تمام کمبود‌ها و محدودیت‌ها کادر بهداشت و درمان شرایط مناسبی را برای استان بوشهر ایجاد کرده‌اند.

او با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان بوشهر بیان کرد: نظارت سختگیرانه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مقابله با این وضعیت ضروری است و در همین زمینه با هرگونه بی‌توجهی به اصول بهداشتی بدون تعارف برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: اکنون شهرستان بوشهر در شرایط قرمز جنگ کرونایی قرار گرفته است و این وضعیت جنگی، آرایش جنگی هم می‌خواهد، طبیعی است که در این شرایط کرونایی برخی سخت‌گیری‌ها باید اعمال شود.

او وضعیت کنونی استان بوشهر را ناگوار و بسیار نگران‌کننده خواند و با تاکید اقدام فوری و جدی برای خروج از این وضعیت تاکید کرد: بهبود وضعیت کنونی نیازمند همراهی مردم در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی است.

ایرانی بیان کرد: در این جنگ تمام‌عیار سلامتی مهم‌ترین خواسته جامعه است و نباید برخی افراد با سهل‌انگاری موجب ابتلای جامعه شوند.

او با بیان اینکه در چنین شرایطی راه‌حل اصلی، تغییر باور و رفتار تک‌تک مردم و مسئولین است، افزود: مسئولان تمام تلاش خود را برای تهیه و تولید واکسن به کار بسته‌اند، ولی باید توجه داشت که در تحریم هستیم و این شرایط را برای مقابله با ویروس کرونا سخت‌تر کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز