نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

از فرصت ارزشمند سند همکاری ایران و چین به بهترین شکل استفاده شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۰۶۱۰
از فرصت ارزشمند  سند همکاری ایران و چین  به بهترین شکل استفاده شود
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سند جامع همکاری ایران و چین گام بلندی در راستای تقویت روابط بین‌المللی کشور است و باید از این فرصت ارزشمند به بهترین شکل استفاده شود.

به گزارش برنا از اراک ،آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، افزود: سند جامع همکاری چین و ایران نوعی برنامه‌ریزی برای انواع همکاری‌ میان دو کشور است و در متن این سند بر ضرورت ایجاد راهبرد عملیاتی  و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم در راستای توسعه امور در یک چشم انداز ۲۵ ساله تاکید شده است. 

وی ادامه داد: در متن سند جامع همکاری ۲۵ ساله میان ایران و چین اقداماتی به چشم می‌خورد که عملیاتی شدن آن‌ها می‌تواند در مدت زمان مشخصی دستاوردهای بزرگ برای هر طرفین به خصوص کشورمان داشته باشد. 

امام جمعه اراک اظهار داشت: ایران به برکت انقلاب اسلامی کشوری مستقل و مقتدر است و مسئولان رده‌های بالای مدیریتی کشور می‌تواند آزادانه برای توسعه و آبادانی میهن اسلامی با هر کشوری وارد مذاکره شوند و این توافق نیز با هدف گشایش روابط بین‌المللی و توسعه همه جانبه برنامه‌ریزی شده است. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: اینکه روابط بین‌المللی کشورهای مختلف در انحصار آمریکای جنایتکار باشد به‌هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و جهان باید با وضع قوانین و مقررات مدون و راهگشا در برابر توطئه‌ها و زورگویی‌های شیطان بزرگ بایستد. 

وی اضافه کرد: سیاست خارجی آمریکا یک‌جانبه و زورگویانه است و بسیاری از کشورهای جهان در سال‌های گذشته این سیاست‌های غلط و استکباری را تمکین نمی‌کنند و این مهم بیانگر این است که ایالات متحده باید در روابط بین‌المللی خود تجدید نظر کرده و به منافع ملت‌ها احترام بگذارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز