تعطیلی همه فعالیت‌های ورزشی در شهر‌های قرمز کرونایی

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۱۹۶۵
تعطیلی همه فعالیت‌های ورزشی در شهر‌های قرمز کرونایی
همه باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌های بیرجند، قاینات و فردوس با توجه به وضع رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های خراسان جنوبی، تعطیل شد.
 به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون توسعه امور ورزش گفت:با توجه به اینکه شرایط استان به لحاظ شیوع کرونا در وضع خوبی نیست و متأسفانه وارد پیک چهارم شدیم و ۳ شهرستان بیرجند ، قاینات و فردوس در وضع قرمز قرار دارند لذا مطابق با مصوبات جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان ، تمام اماکن ، باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی در شهر‌های قرمز استان از چهارشنبه ۱۸ فروردین تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
 
محسن قطبی با بیان اینکه سلامتی ورزشکاران از همه چیز مهمتر است افزود: امیدواریم همه ورزشکاران و به ویژه باشگاه‌های بدنسازی، رزمی، استخر‌ها و ... از این قانون تبعیت و در حفظ سلامتی هموطنان تلاش کنند.
 
وی افزود: کمیته بازرسی و تشدید نظارت بر اماکن ورزشی دولتی و خصوصی تشکیل و در صورت عدم رعایت مصوبه ستاد کرونا در استان، با صاحبان اماکن ورزشی و باشگاه‌ها بر اساس ضوابط قانونی به صورت جدی برخورد خواهد شد، لذا تقاضا داریم همه بزرگواران این موضوع را جدی بگیرند.
 
معاون توسعه امور ورزش گفت: شهرستان‌های طبس، بشرویه، سرایان، زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان که در وضعیت نارنجی و شهرستان خوسف نیز در وضعیت زرد قرار دارند مطابق با دستورالعمل ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به فعالیت خود ادامه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز