این باشگاه لیگ برتری به هواداران وفادار خود واکسن کرونا هدیه می دهد!

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۳۳۹۴
این باشگاه لیگ برتری به هواداران وفادار خود واکسن کرونا هدیه می دهد!
تیم فوتبال فوتبال اتلتیکو پارانائنزه قرار است به صورت رایگان به بازیکنان و هواداران خود واکسن تزریق کند.

به گزارش برنا؛ مسئولان تیم فوتبال فوتبال اتلتیکو پارانائنزه حاضر در لیگ فوتبال برزیل اعلام کردند که این باشگاه قصد دارد واکسن کرونا را تهیه و به کارمندان و هواداران این تیم به صورت رایگان واکسن تزریق کند.

پارلمان برزیل این هفته قانونی را تصویب کرد مبنی بر اینکه شرکت‌های خصوصی اجازه دارند واکسن کرونا تهیه کنند. این باشگاه آمادگی خود را برای این موضوع اعلام کرده است.

 برنده جام کوپا سودامریکانا در سال ۲۰۱۸ تمهیدات لازم را برای واکسیناسیون تمام کارمندان، بازیکنان و کادر مربیگری خود فراهم کرده است. این باشگاه حتی برای افرادی که قادر به حضور در استادیوم هم نیستند، برنامه دارد. طبق اعلام رسانه‌های برزیلی بین ۲۰ تا ۳۰ هزار نفر  برای واکسیناسیون توسط این باشگاه معرفی می‌شوند.

این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اتلتیکو از همه سازمان‌هایی که در فوتبال فعالیت می‌کنند می‌خواهد تا نقش خود را برای از بین بردن کرونا پر رنگ‌تر کنند.

برزیل یکی از کشور‌هایی است که درگیری زیادی با کرونا دارد. طبق آخرین آمار ۴۲۴۹ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در برزیل جان خود را از دست داده اند. سازمان بهداشت جهانی، وضعیت  برزیل را دردناک عنوان کرده است .

بیمارستان‌های این کشور هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا مملو از بیماران کرونایی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز