پلمب ۱۵ روزه واحد‌های صنفی متخلف در محدودیت‌های کرونایی

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۳۷۰۸
پلمب  ۱۵ روزه واحد‌های صنفی متخلف در محدودیت‌های کرونایی
معاون سازمان صمت خراسان جنوبی: واحد‌های صنفی گروه‌های شغلی ۲، ۳و۴ در صورت فعالیت در شهرستان‌های قرمز کرونایی بمدت ۱۵روز پلمب می‌شوند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، تهوری با اشاره به قرمز شدن سه شهرستان بیرجند، قاینات و فردوس در رنگ پلمب ۱۵ روزه واحدهای صنفی متخلف در محدودیت های کروناییبندی های کرونایی گفت: محدودیت فعالیت‌های صنفی گروه‌های ۲، ۳و۴ در این شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

تهوری با اشاره به اینکه بازرسان سازمان اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و اماکن، بر فعالیت واحد‌های صنفی نظارت دارند افزود: در صورت فعالیت واحد‌های صنفی گروه‌های شغلی ۲، ۳و۴ واحد‌های مذکور توسط پلیس اماکن بمدت ۱۵روز پلمب خواهند شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت سلامت مردم برای جلوگیری و کنترل انتشار ویروس کرونا، تمام واحد‌های صنفی مجاز به فعالیت نیز در کل استان بیش از پیش موظف به رعایت دستورالعمل ها هستند

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای متصدیان واحد‌های صنفی الزامی است گفت: متصدیان واحد‌های صنفی از ارائه خدمت و فروش کالا به مشتریان فاقد ماسک در واحد صنفی خودداری کنند.

تهوری افزود: در صورت عدم استفاده متصدی واحد صنفی و مشتری از ماسک، متخلفان به اتهام عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به تعزیرات معرفی خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز