استاندار مرکزی:

هنرمندان در خط مقدم سنگر فرهنگی کشور قرار دارند

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۳۷۷۵
هنرمندان در خط مقدم سنگر فرهنگی کشور قرار دارند
استاندار مرکزی گفت: انقلاب اسلامی سرمایه‌ای عظیم است که به ملت ایران اعطا شده و مهمترین شاخصه هنر انقلابی تعهد به اخلاق و آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل و شهدا است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در آیین بهره‌برداری از ساختمان جدید حوزه هنری استان مرکزی، افزود: این نهاد فرهنگی یکی از متولیان اصلی هنر انقلاب اسلامی است که وظیفه دارد تمام ظرفیت خود را برای تشریح و تبیین دستاوردهای باارزش نظام مترقی جمهوری اسلامی و حمایت از هنرمندان این حوزه به‌کار بگیرد. 

وی ادامه داد: هنرمندان در خط مقدم سنگر فرهنگی کشور قرار دارند و پویایی فکری، نشاط فرهنگی و ایجاد و تقویت پیوست‌های اجرایی و فرهنگی با نوع نگاه آنان به مسایل در حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گره خورده است. 

استاندار مرکزی اظهار کرد: هنرمندان باید با مطالعه مستمر و بهبود بینش مذهبی و اعتقادی، با زبان برنده و تاثیر گذار پیام و ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی را اشاعه داده و محتوای تولیدی آنان  هجمه‌های فرهنگی دشمنان را بی‌اثر کند. 

آقازاده گفت: واگذاری ساختمان سابق پزشکی قانونی به حوزه هنری حدود یک‌سال و نیم زمان برد و این نهاد انقلابی نیز با کمترین هزینه توانست کاربری بنای مذکور را با کمترین هزینه  هنری کند که جای تقدیر دارد. 

وی افزود: استان مرکزی به لحاظ نگارخانه، گالری و فضاهای فرهنگی از مناطق کم‌برخوردار کشور است و ساختمان جدید حوزه هنری می‌تواند ظرفیتی نو برای توسعه‌ محیط‌های فرهنگی و هنری باشد. 

استاندار مرکزی اظهار داشت: ساختمان جدید حوزه هنری از ظرفیت‌های ارزشمندی برخوردار است و باید محل رفت و آمد تمامی هنرمندان استان تبدیل شود و  گام‌های بلندی در راستای استعدادیابی هنری درراین مکان برداشته شود. 

 

نظر شما