مدیر درمان تامین اجتماعی استان:

بستری بیماران کرونایی در بیمارستان "شهدا" کرمانشاه از سرگرفته شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۷:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۳۷۷۸
بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهدا کرمانشاه از سرگرفته شد
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از آغاز مجدد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان "شهدا" خبر داد و گفت: هم اکنون 27 نفر در این بیمارستان بستری هستند.

به گزارش برنا؛ میثم حجتی‌پور، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به از سرگیری بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا، گفت: در ایامی که وضعیت بیماری در استان بهتر بود با وجود آمادگی که داشتیم، اما بستری بیماران کرونا برای مدتی در بیمارستان شهدا انجام نمی‌شد که اکنون با حاد شدن شرایط از چند روز قبل بستری این بیماران مجددا آغاز شده است.

او تعداد کنونی تخت‌هایی که در این بیمارستان در بخشی مجزا به بیماران  مبتلا به کرونا اختصاص یافته را 40 تخت اعلام کرد و یادآور شد: در صورت لزوم این تعداد را تا 110 تخت افزایش خواهیم داد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تعداد بیماران بستری کنونی در بیمارستان شهدا را 27 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد مربوط به امروز(23 فروردین) است و به صورت روزانه تغییر می‌کند.

حجتی‌پور عنوان کرد: از نظر دارو، تجهیزات و دستگاه اکسیژن ساز نیز مشکلی برای ارائه خدمات به بیماران  مبتلا به کرونا نداریم.

او با بیان اینکه پذیرش و ارائه خدمات به بیماران کرونایی از ابتدای شروع این بیماری در بیمارستان شهدای کرمانشاه صورت گرفته، تاکید کرد: تاکنون بیش از 14 هزار مورد سیتی‌اسکن از بیماران مشکوک انجام داده‌ایم که 40 درصد آن یعنی نزدیک به 5500 مورد مثبت بوده که برخی بستری شده و برخی نیز بیماران سرپایی بودند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه خواستار همکاری مردم برای رعایت موازین بهداشتی شد تا بتوان جلوی شیوع بیشتر بیماری را گرفت و گفت: اگر مردم همکاری نکنند تمام شهر را هم بیمارستان کنیم، جوابگو نخواهد بود.

نظر شما