مشاور ونماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

استان مرکزی اقدامات خوبی در راستای گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی داشته است

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۳۸۸۸
استان مرکزی اقدامات خوبی در راستای گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی داشته است
مشاور ونماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گره‌گشایی از معضلات بنگاه‌های اقتصادی صیانت از نیروی کار است و در شرایط خاص اقتصادی باید شعار سال را در مانع‌زدایی از تولید با جدیت دنبال کرد.

به گزارش برنا از اراک ، کریم یاوری در جریان سفر به استان مرکزی و دیدار با کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در اراک افزود: صیانت از نیروی کار و توسعه بسترهای شغلی به عنوان محورهای مهم پبشبرد اهداف اقتصادی امسال به‌صورت ویژه در دستور کار  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

وی بیان کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ بنگاه اقتصادی مشکل‌دار در کشور بر اساس  برگه سنجش ۶۵ آیتمی در استان‌ها شناسایی شده‌اند.

مشاور ونماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: مشکلات بنگاه‌های اقتصادی کشور درون کارگاهی و برون دستگاهی است و به منظور پشتیبانی مستمر و رسیدگی هدفمند، ۲ کمیته پشتیبانی و مانع زدایی در وزارتخانه شکل گرفته است.

یاوری اظهار داشت: استان مرکزی اقدامات خوبی در راستای گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی داشته وامید می‌رود که این مهم  با جدیدت دنبال شود.

وی گفت: عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و تحقق حداکثری برنامه‌های این نهاد در سال گذشته جای تقدیر دارد.

مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: برخی مواقع دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند اما بنا به شرایط موانع خواسته و ناخواسته ایجاد می‌شودکه انتطار است مانع زدایی‌ها در سال جاری این موضوعات را به حداقل ممکن برساند.

یاوری عنوان کرد: وظایف در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سنگین است و باید زنجیره‌ای از حمایت ویژه در ساختر مدیریتی استان‌ها برای پیشبرد این اهداف دیده شود.

 

نظر شما