رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی تأکید کرد :

پرهیز از رفتارهای دوگانه در دستگاه های خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۵۰۷۷
پرهیز از رفتارهای دوگانه در دستگاه های خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا
رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی تأکید کرد : دستگاه های خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا با انسجام درونی از رفتارهای دوگانه پرهیز نمایند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ناصر خوش خبر با تأکید بر این مطلب در شورای اطلاع رسانی استان خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی استان از وضعیت خاصی برخوردار است و اگر چه آمار مرگ و میر به نسبت خیز سوم بیماری، کم شده اما میزان ابتلاها افزایش یافته است.
وی با اشاره به لزوم بهره گیری از همه ظرفیت های رسانه ای در اختیار و تعریف ظرفیت های جدید رسانه ای جهت اطلاع رسانی در مدیریت بیماری کرونا گفت: فرا رسیدن ماه رمضان فرصت مغتنمی است تا متنفذین، شرایط این ایام را تبیین نمایند تا بار کادر درمان کاهش یابد.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان به نقل از مسئولین ارشد بهداشت و درمان استان تصریح نمود: کرونای جدید انگلیسی در بسیاری از موارد بدون علامت، مثبت می شود و این می طلبد تا هم استانی های عزیز، پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت نمایند.
خوش خبر با تأکید بر استمرار طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: این طرح که با پایش بیماران همراه هست و در بیماریابی بسیار مؤثر بوده، در سطح استان استمرار می یابد.
وی خود مراقبتی را در کنترل بیماری بسیار مهم برشمرد و گفت: باید بدون هیچ اغماضی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و با کوچکترین نشانه، خود مراقبتی را در دستور کار قرار دهیم.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان با تأکید بر اینکه بین اطلاع از موضوعات مرتبط با بیماری کرونا و باور به انجام آن، در نزد مردم تفاوت وجود دارد، متذکر شد: امروز به لطف اطلاع رسانی گسترده، مردم از اطلاعات و دانش گسترده ای در خصوص بیماری کرونا برخوردارند، اما درصد بالایی هنوز به باور آنچه می دانند، نرسیده اند.
خوش خبر به لزوم وجود انسجام درونی در دستگاه های مختلف تأکید کرد و گفت: باید در مهار بیماری کرونا، رفتاری مشابه داشته باشیم و از انجام برخوردهای دوگانه به شدت پرهیز نماییم.
وی در خصوص اعلام رنگ بندی های جدید مناطق گفت: رنگ بندی های جدید چهارشنبه هر هفته تعیین می شود و بر همین اساس دستورالعمل های مرتبط در دستور کار قرار می گیرد.
به گفته وی؛ توجه به دستورالعمل های مرتبط با رنگ بندی مناطق از الزامات کلیه دستگاه های اجرایی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز