رئیس مرکز آموزشی درمانی ولی‌عصر (عج):

ظرفیت آخرین سانتر کرونای کلانشهر اراک تکمیل شد

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۲:۰۶
کد خبر: ۱۱۶۷۶۰۹
ظرفیت آخرین سانتر کرونای کلانشهر اراک تکمیل شد
رئیس مرکز آموزشی درمانی ولی‌عصر (عج) اراک گفت: این مرکز که به عنوان آخرین سانتر کرونای کلانشهر اراک مشخص شده بود، با افزایش روند مراجعان تکمیل ظرفیت شد.

به گزارش برنا از اراک ،  دکتر بهنام محمودیه  افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بخشی از بیمارستان امیرکبیر و مرکز درمانی آیت الله خوانساری، خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک آغاز شد که اکنون ظرفیت این مرکز نیز تکمیل شد.
وی تاکید کرد: در این راستا بخش اورژانس زنان و نورولوژی با مسیر  جداگانه از سایر بیماران با ۶۰ تخت و icu با ۱۱ تخت به این بیماران اختصاص داده شد.
رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک گفت: این مرکز، بخش اورژانسی برای بیماران کرونایی ندارد و بیماران پس از تعیین تکلیف و انجام سی تی اسکن و آزمایشات اولیه در اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) منتقل می شوند.
دکتر محمودیه اظهار داشت: این مرکز همچنان سانتر اصلی تروما بوده و در کنار ارائه خدمت به بیماران تروما و کرونایی، پذیرش و خدمت دهی به بیماران نورولوژی و داخلی و دیگر مراجعان را نیز همچنان انجام می دهد.

وی تاکید کرد: با توجه به کمبود جدی تخت و خستگی و ناتوانی کادر درمان، انتطار می رود مردم برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان پروتکل های بهداشتی را رعایتکنند، در غیر این‌صورت شاهد روزهای بسیار دشوارتر و بحرانی تری هستیم.

 

نظر شما