استاندار گلستان:

مرغداری ها مجاز به نگهداری ۲۰ درصد دان مورد نیاز در انبار ها هستند

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۸:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۸۴۰۸
مرغداری ها مجاز به نگهداری ۲۰ درصد دان مورد نیاز در انبار ها هستند
استاندار گلستان گفت: مرغداری ها مجاز به نگهداری ۲۰ درصد دان مورد نیاز در انبار ها هستند و دستگاه های نظارتی نباید برای این مقدار دان ، مرغداری ها را مورد بازرسی مجدد قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تصریح کرد: مرغداری ها مجاز به نگهداری ۲۰ درصد دان مورد نیاز در انبار ها هستند و دستگاه های نظارتی نباید برای این مقدار دان ، مرغداری ها را مورد بازرسی مجدد قرار دهند.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت مانع زدایی از تولید, اظهار کرد : پیش بینی لازم در تامین دان، جوجه یک روزه و کشتار مرغداری ها انجام شده است و باید در قیمت تمام شده هزینه های حمل منظور شود.

وی افزود: با توجه به قیمت تمام شده برای هر کیلوگرم گندم که بیش از ۴ هزار تومان است مکاتبات لازم با وزرای مربوطه صورت گرفته و در جلسه استانداران نیز مطرح کردیم و امیدواریم قیمت خرید تضمینی افزایش یابد.

استاندار گلستان گفت: با توجه به کاهش بیش از ۳۰ درصدی میزان بارش در استان احتمال کاهش ۱۵ درصدی سطح زیر کشت گندم در استان را می دهیم.

همچنین در این جلسه طلوعیان مدیر کل صنعت معدن تجارت گزارشی از اقدامات این ستاد ارایه کرد و گفت : جهت تامین اقلام ماه رمضان پیش بینی ۳۹۰۰ تن روغن را داشته ایم و همچنین سهمیه استان برای برنج بیش از ۲۰۰ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: خوشبختانه در تامین توزیع مرغ در ماه رمضان مشکلی وجود ندارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز