فرماندار خبرداد:

تمامی تخت های بستری در کمیجان برای درمان مبتلایان به کرونا تکمیل شده است

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۷:۵۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۹۳۹۳
تمامی تخت های  بستری در  کمیجان برای درمان مبتلایان به کرونا تکمیل شده است
فرماندار شهرستان کمیجان گفت: با افزایش روند مراجعه‌های بیمارستانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان، ۱۰ تخت بستری با همکاری بسیج و مدیریت بیمارستان قدس اراک به ظرفیت بیمارستان امام علی ( ع) کمیجان اضافه شد.

به گزارش برنا از اراک ، ابراهیم رستمی افزود: تمامی ۳۲ تخت بستری در مرکز درمانی امام علی (ع) کمیجان برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا تکمیل شده است.
وی بیان داشت: ۴۰ کپسول اکسیژن هم با کمک اصناف شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی اراک تحویل بیمارستان امام علی (ع) کمیجان شده و تداروم روند صعودی کرونا در این شهرستان نگران کننده است.
فرماندار شهرستان کمیجان تاکید کرد: نقاهتگاهی برای پذیرش بیماران کرونایی پیش بینی شده است اما با توجه به کمبود پزشک و نبود دستگاه سی تی‌ اسکن و خستگی کادر درمان از شهروندان انتظار می‌رود نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند و با مشاهده کمترین علایم بیماری به مراکز درمانی مراجعه کنند تا دوران نقاهت را در منزل سپری کنند.
رستمی تاکید کرد:طرح شهید سلیمانی در ۲۸ گروه محله‌محور در حوزه های حمایتی، مراقبتی و نظارتی در سطح شهرستان اجرا می‌شود اما با توجه به اینکه اکنون ابتلای خانوادگی افزایش یافته است، کار درمان را دشوارتر کرده است.
وی با اشاره به اینکه  کمیجان در وضعیت قرمز رنگ‌بندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار دارد، گفت:با توجه به اینکه هنوز شیب بیماری تثبیت نشده  و آمار مبتلایان، میزان بستری و فوتی ها صعودی است، گروه‌های بسیج و هلال احمر نیز برای مقابله و کنترل بیماری ورود کردند. امید است به واسطه تعامل و همکاری گروههای جهادی و مردم با کادر درمان بتوان گامهای موثری در این راستا برداشت‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز