قناد سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی خبر داد:

توانمند سازی جوانان عضو ستاد ساماندهی گام موثر وزارت ورزش و جوانان جهت تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در بین جوانان

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۹۴۰۹
توانمند سازی جوانان عضو ستاد ساماندهی گام موثر وزارت ورزش و جوانان جهت تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در بین جوانان
توانمندسازی جوانان در دستگاههای اجرایی عضو ستاد ساماندهی ،گام موثر وزارت ورزش و جوانان جهت تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در بین جوانان می باشد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، قناد سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب بر نقش کلیدی و محوری نسل جوان در اجرای سرفصل های آموزشی، اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی و ... تاکید شده است و توانمندسازی و تربیت نسل جوان برای اجرای هرچه بهتر سرفصل های مذکور از اهمیت بالایی برخوردار است.

در همین راستا وزارت ورزش و جوانان در جهت عملیاتی کردن مباحث موضوعی بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان چراغ راه مقام معظم رهبری برای مسئولین و جوانان، در شهریور ماه سال گذشته اقدام به ابلاغ آیین نامه توانمندسازی دستیاران جوان دستگاههای اجرایی عضو ستاد ساماندهی(استان/شهرستان) کرده است . که هدف از اجرای این آیین نامه ، آشنایی جوانان با فرایندهای و فعالیت های دستگاههای عضو ستاد مذکور و به ویژه فعالیت های مربوط به حوزه جوانان و همچنین توانمندسازی جوانان برای پذیرش مسئولین و تربیت مدیران جوان است. قناد با اشاره به اینکه در سال گذشته وزارت ورزش و جوانان اقدام به برگزاری 7 دوره آموزشی در مجموع 88 ساعت آموزشی در فصل پاییز و زمستان کرده است و در استان خراسان جنوبی اکثر جوانان عضو ستاد در دوره های مذکور شرکت کرده اند.

قناد در ادامه افزود با توجه به اینکه ستاد های ساماندهی در استان به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرماندار برگزار می شود و ستاد های مذکور متشکل از 33 عضو ثابت می باشند که از این اعضا 4 جوان به عنوان نماینده جوانان (استان/شهرستان) در ستادهای مذکور شرکت می کنند. قناد در پایان با توجه به اوج شیوع ویروس کرونا در سال گذشته و عدم برگزاری جلسا ت از طرف ستاد کرونای استان در شرایط مجاز موفق به برگزاری 21 جلسه ستاد ساماندهی(استان/شهرستان) و 12 کمیته ذیل ستاد(استان/شهرستان) با اهم موضوعات ازداوج و اوقات فراغت ، اشتغال و مشارکت های اجتماعی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز