رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

چهار شهرستان استان مرکزی از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۱۰۴۶
چهار شهرستان استان مرکزی  از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: چهار شهرستان استان مرکزی بر اساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر سید محمد جمالیان  افزود: بر این اساس، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان استان مرکزی نیز همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.
وی اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ششم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، چهار شهرستان محلات، دلیجان، زرندیه و کمیجان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هشت شهرستان اراک، ساوه، خمین، آشتیان، خنداب، شازند، فراهان و تفرش همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر اساس آخرین یافته های آزمایشگاهی، ۶۷۳ مورد ابتلای جدید به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد.
 از این تعداد ۱۲۰ نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.
 ۵۵۳ نفر از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.
 با احتساب ۶۷۳  مورد ابتلای جدید، تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۵۲ هزار و ۷۸۱ نفر رسیده است.
متاسفانه در این مدت ۱۴ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها به هزار و ۷۶۴ نفر رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز