آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۱۹۲۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
با ثبت 4 مورد فوت جدید در بیماران کرونایی در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به 819 نفر رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از 317آزمایش انجام شده در استان 124 آزمایش مثبت قطعی اعلام شد، گفت: از 124 مبتلای جدید به کرونا، 31 نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و 93 نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

 
مهدی زاده افزود: از این تعداد 55 بیمار مربوط به شهرستان بیرجند، 10 نفر طبس، 5 نفر درمیان، 4 نفر فردوس، 4  نفر سرایان، 25 نفر قائنات، 4  نفر سربیشه، 2  نفر شهرستان نهبندان، 6 نفر شهرستان خوسف، 1نفر بشرویه و 8 نفر نیز مربوط به شهرستان زیرکوه بوده است.

مهدی زاده افزود: همچنین در این مدت 493 تست سریع کرونا نیز در خراسان جنوبی انجام و 138 بیمار شناسایی شدند.

وی گفت: هم اکنون 306 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد 196  نفر دارای تست مثبت کرونا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: 29 بیمار مبتلا کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که حال عمومی 7 نفر وخیم است.

مهدی زاده با اشاره به فوت 4 بیمار مبتلا به کرونا در استان در شبانه روز گذشته گفت: با فوت این چهار نفر، تعداد کل فوت شدگان کرونا در خراسان جنوبی به 819 نفر رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز