استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

تکمیل طرح بهسازی ورودی بیرجند تا تابستان

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۸:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۲۹۴۵
تکمیل طرح بهسازی ورودی بیرجند تا تابستان
استاندار خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد؛ طرح بهسازی ورودی شهر بیرجند تا تابستان امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در جریان بازدید از محل اجرای طرح بهسازی ورودی شهر بیرجند، خاطرنشان کرد: قرار شده دستگاه های متولی و همکار در این پروژه‌، ظرف یک هفته آینده پیشنهادات خود را ارائه نمایند تا نسبت به تأمین اعتبار موارد مدنظر اقدام شود.
وی ادامه داد: بخشی از این اعتبار نیز از محل منابع در اختیار شهرداری تأمین خواهد شد.
استاندار، ورودی ها را تابلو و نمای اصلی شهرها خواند و گفت: زیبایی ظاهر و زیرساخت‌ های موجود در ورودی برای کسانی که در حال ورود و خروج از شهر هستند، بسیار مهم است.
ملانوری متذکر شد: ورودی ها باید با تعبیه بهترین امکانات، رفاه شهروندان و مسافران را تأمین کند.
وی از جریان بازدید از ورودی بیرجند از سمت مشهد گفت و تصریح نمود: پروژه بهسازی ورودی به طول یک و نیم کیلومتر با تعامل دستگاه های مختلف شهرداری، راه و شهرسازی، راهداری، برق، مدیریت و برنامه‌ریزی در حال اجراست.
به گفته وی؛ تعریض لاین جاده، اجرای ابنیه، تأمین روشنایی و ایجاد فضای سبز در طول بلوار شهید سلیمانی (حد فاصل میدان فرودگاه تا پلیس راه) و نصب سردیس شهید سلیمانی از جمله اقداماتی است که توسط دستگاه ها انجام می شود.
شایان ذکر است: این بازدید به منظور اطلاع از پیشرفت فیزیکی طرح بهسازی ورودی بیرجند و با حضور جمعی از مدیران کل ستادی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندار و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند صورت گرفت.

 

نظر شما