نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد:

رسیدن به قله‌ کمال از آرمان‌های پیشوایان معصوم و انقلاب اسلامی

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۳۳۷۰
رسیدن به قله‌ کمال از آرمان‌های پیشوایان معصوم و انقلاب اسلامی
نماینده ولی فقیه در استان رسیدن به قله‌ کمال را از آرمان‌های پیشوایان معصوم و انقلاب اسلامی دانست و گفت: خوشا به حال کسانی که معلم، مربی و راهنما هستند تا انسان را به سمت قله‌ کمال هدایت ببرند.
به گزارش برنا خراسان جنوبی،  آیت الله عبادی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس دانشگاه فرهنگیان، مسئول بسیج فرهنگیان و جمعی از فرهنگیان استان به مناسبت دوازدهم اردیبهشت، روز معلم ضمن تسلیت ایام ضربت خوردن حضرت علی (ع) وجود علی (ع) را فوق بشر دانست و گفت: آنچه در مقامات معنوی امام علی وجود دارد، در بشر عادی نیست.
 
وی با اشاره به فضایل شخصیتی علامه مطهری افزود: علامه مطهری در دورانی رشد یافت که همه مخالف دین بودند و استعمار به صورت علنی به جهان و از جمله ایران شدید‌ترین فشار‌ها را وارد کرده بود، اما ایشان همه‌ی رنج‌ها را تحمل کرد و به دنبال هدف اصلی رفت و در انجام رسالتش برای کل جامعه بشری و دانشمندان تا آخرین لحظه تلاش کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت: دشمنی استعمارگران و ستمگران به گونه ایست که انسان‌های هوشیار و بیدار را مزاحم خود می‌بیند و هر جا انسان بیدار و با بصرتی را ببیند، آن‌ها را هدف اول خود قرار می‌دهد و بهترین انسان‌ها را می‌کشد و بدترین انسان‌ها را پرورش می‌دهد.

آیت الله عبادی با اشاره به جنگ‌های فرهنگی امروزه بیان کرد: مسئولیت سنگین یک معلم بر پایه‌ی ارزش‌های بزرگ الهی و انسانی است و با انجام وظیفه و پاسداشت خون شهدا تلاش می‌کند تا قافله نسل آینده را به مقصد برساند.

در این دیدار واقعی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگیان در استان در دوران شیوع کرونا افزود: جدای از حضور فعال معلمان در بستر نرم افزار شاد، در برخی روستا‌ها و مناطق مرزی که امکان استفاده از نرم افزار شاد وجود ندارد، همکاران فرهنگی با طی مسافت بصورت حضوری رسالت آموزشی خود را به انجام می‌رسانند.

مهدیزاده رئیس دانشگاه فرهنگیان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان برنامه‌های راهبردی خود را در قالب گام دوم انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی در پیش گرفته است، گفت:  تشکیل بنیاد خیریه دانشگاه، اجرای طرح جهاد علمی تربیتی برای خدمت رسانی به دانش آموزان مناطق محروم و آسیب دیده از کرونا، آغاز پروژه دانشگاه فرهنگیان استان در زمین ۱۰ هکتاری، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برنامه ریزی برگزاری کنگره شهدا از جمله فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز