حدود ۹۰ درصد داوطلبان شوراهای چهارمحال و بختیاری تایید صلاحیت شدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۳۴۲۶
حدود ۹۰ درصد داوطلبان شوراهای چهارمحال و بختیاری تایید صلاحیت شدند
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری از تایید صلاحیت حدود ۹۰ درصد از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر این استان خبر داد و گفت: از مجموع ۸۵۵ داوطلب راه یافته برای بررسی صلاحیت ها در هیات‌های نظارت، ۷۴۴ نفر تایید شدند.

به گزارش برنا؛ ملک‌محمد قربانپور، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام ۹۳۲ نفر برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان قطعی شد که از این تعداد ۵۵ نفر به استناد مفاد قانون رد صلاحیت شدند.

او ادامه داد: همچنین ۲۲ نفر نیز در ادامه کار از حضور در انتخابات انصراف خود را اعلام کردند.

قربانپور تصریح کرد: در نهایت پرونده ۸۵۵ نفر برای احراز صلاحیت به هیات‌های نظارت ارسال شد که از این تعداد ۸۳ نفر رد صلاحیت، ۲۸ نفر انصراف و مابقی تایید صلاحیت شدند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تایید صلاحیت‌ها هنوز قطعی نشده است و فرصت اعتراض برای داوطلبان رد صلاحیت شده وجود دارد، خاطر نشان کرد: داوطلبانی که نسبت به نتایج تعیین صلاحیت ها معترض هستند می‌توانند مراتب اعتراض و شکایت خود را تا ۱۲ اردیبهشت ماه به هیات نظارت استان اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز