معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک:

۳ هزار سالمند در استان مرکزی در برابر کرونا واکسینه شدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۷۳۵۹۱
۳ هزار سالمند در استان مرکزی در برابر کرونا واکسینه شدند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای۸۰ سال سن در استان مرکزی از هفته گذشته آغاز شده‌ است و تاکنون سه هزار سالمند واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش برنا از اراک، دکتر علی علیمحمدی افزود: برای واکسیناسیون جامعه هدف مذکور به هشت هزار دوز واکسن نیاز است که بقیه واکسن‌ها تا ۲ روز آتی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین و به استان ارسال می‌شود.

وی تاکید کرد: تزریق واکسن کرونا در دانشگاه علوم پزشکی اراک همزمان با سراسر کشور از اواسط بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون به ۲۴ هزار نفر از جامعه هدف تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان داشت: به محض ورود واکسن کرونا به استان مرکزی برای سالمندان بالای ۸۰ سال اطلاع رسانی می‌شود که برای دریافت واکسن در ساعت تعیین شده حضور یابند.

دکتر علیمحمدی عنوان کرد: انجام واکسیناسیون در چهار نوبت شامل ساعت ۸ تا ۹و ۳۰ دقیقه ،از ساعت ۹ و۳۰ ۰ دقیقه تا ۱۱، از ساعت ۱۱ الی ۱۲و ۳۰ دقیقه و از ۱۲و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۴ انجام می‌شود که در تماس تلفنی به سالمندان ساعت حضور نیز اعلام می‌شود تا منجر به ازدحام جمعیت نشود.

وی تصریح کرد: تزریق واکسیناسیون به این جامعه هدف در هشت ایستگاه و روزانه برای ۶۰۰ سالمند انجام می‌شود.

 

نظر شما