مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

کاهش ۹۴ درصدی کارگران دارای حقوق معوق در استان مرکزی

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۳۹۳۰
کاهش ۹۴ درصدی کارگران دارای حقوق معوق در استان مرکزی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: شمار کارگران دارای حقوق معوق در این استان امسال در مقایسه با مدت مشابه قبل ۹۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش برنا از اراک، محمدتقی آبایی هزاوه به مناسبت هفته کار و کارگر ، افزود: شمار کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی از چهار هزاررو ۷۶۴ نفر در فروردین‌ماه سال ۹۹ به ۳۴۲ نفر در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ رسیده است.

وی بیان کرد: تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق نیز با کاهش ۶۷ درصدی همراه است و از ۳۰ واحد در فروردین پارسال به ۱۰ واحد رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: شمار ماه‌های دارای حقوق معوق نیز از ۱۱۳ ماه در فروردین ماه سال ۹۹ به ۴۷ ماه در فروردین ماه امسال رسیده که این مهم نیز با کاهش ۵۸ درصدی همراه شده است.

آبایی هزاوه اظهار داشت: کارگران هشت شهرستان آشتیان، تفرش، خنداب، دلیجان، شازند، فراهان، کمیجان و محلات، هیچ حقوق معوقی ندارند.

وی تصریح کرد: از مجموع ۱۰ واحد تولیدی دارای حقوق معوق استان مرکزی، پنج واحد در شهرستان اراک، یک واحد در خمین، یک واحد در زرندیه و سه واحد تولیدی نیز در ساوه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: تلاش‌های زیادی از سوی مسئولان امر برای کاهش حقوق معوق کارگران این استان در شرایط سخت اقتصادی صورت گرفته و امید است در آینده نزدیک هیچ کارگری حقوق معوق نداشته باشد و مشکلات واحدهای تولیدی رفع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز