آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۴۴۰۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
در شبانه روز گذشته با ثبت ۴مورد فوت جدید در بیماران کرونایی در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۸۳۸نفر رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۲۴۹ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۸۸بیمار جدید شامل ۱۴بستری و ۷۴سرپایی شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۴۴مورد از بیرجند، ۲۳مورد از قاین، ۳مورد از طبس، ۳مورد از نهبندان، ۳مورد از زیرکوه، ۳مورد از فردوس، ۳مورد از سرایان ۲مورد از سربیشه ۲مورد از بشرویه ۱مورد از خوسف و ۱مورد از درمیان بوده است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۵۴بیمار با علائم تنفسی در بیمارستانهای خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۷۰نفر کرونا مثبتند.

دکتر مهدی زاده گفت: از این تعداد ۳۰نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۷نفر نامساعد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در شبانه روز گذشته ۶۰بیمار با علائم تنقسی در بیمارستانهای استان پذیرش و در همین مدت ۵۲بیمار شامل ۱۶بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

دکتر مهدی زاده گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۸هزار و ۸۰۳بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

وی افزود: تا روز گذشته ۵۳هزار و ۸۴۴آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۹هزار و ۸۱۱بیمار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز