چند دانش‌آموز تحت حمایت چهارمحال و بختیاری در کنکور شرکت می‌کنند؟

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۴۷۱۲
۴۶۱ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد برای کنکور ۱۴۰۰ خدمات مشاوره تحصیلی دریافت می‌کنند.

به گزارش برنا؛ فروزان لطفی‌پور، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه تحصیل و آموزش فرزندان مددجویان برای ارتقاء توانمندی‌ها و رشد و پیشرفت آن‌ها گفت: ۴۶۱ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در کنکور آزمایشی امسال شرکت می‌کنند.

لطفی‌پور افزود: این دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی راهنمایی‌های لازم را از مشاوران کمیته امداد استان دریافت و سپس به مؤسسات و آموزشگاه‌های کنکور معتبر طرف قرارداد این نهاد معرفی می‌شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از خدمات آموزشی از جمله شرکت در آزمون‌های آزمایشی و بهره‌مندی از پشتیبان برای تمامی این دانش‌آموزان رایگان است.

لطفی‌پور بابیان اینکه سال تحصیلی گذشته هم دانش آموزان کنکوری از تمامی این خدمات بهره‌مند شدند، افزود: ۳ دانش‌آموز با تلاش و پشتکار خود موفق به کسب رتبه سه رقمی و پذیرش در رشته‌های پزشکی، حقوق و دانشگاه فرهنگیان شدند و ۴ دانش‌آموز دیگر نیز رتبه زیر ۳ هزار کسب کردند.

او بابیان اینکه ۴۵۱۲ دانش‌آموز، ۱۱۱۴ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند گفت: تمامی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت از خدمات پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه «ویژه دانشجویان» بهره‌مند هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز