آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۵۲۸۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
26 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که حال 11 نفر نامساعد است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، دبیرستاد دانشگاهی کنترل و پیشگیری ویروس کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 123 آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا 46 بیمار جدید شامل 16 مورد بستری و 30 مورد سرپایی شناسایی شدند.

شریف زاده افزود: همچنین از 310 تست سریع 66 بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد که مجموع موارد شناسایی جدید در شبانه روز گذشته در استان 112 بیمار است.

وی گفت: از این تعداد 59 مورد از بیرجند، 20 مورد از قاینات، 6 مورد از بشرویه،6 مورد درمیان، شهرستانهای خوسف و فردوس هرکدام 5 مورد، طبس 4 مورد، شهرستانهای طبس و نهبندان هرکدام 4 مورد و از شهرستان زیرکوه یک مورد جدید کرونا شناسایی شد.

 دبیرستاد دانشگاهی کنترل و پیشگیری ویروس کرونا در استان افزود: در حال حاضر 245 بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که 156 نفر کرونا مثبتند.

وی افزود: از این تعداد 26 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال 11 نفر نامساعد است.

شریف زاده گفت: در شبانه روز گذشته با ثبت ۲ مورد فوت جدید در بیماران کرونایی بیرجند در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به 845 نفر رسید.

دبیرستاد دانشگاهی کنترل و پیشگیری ویروس کرونا در استان افزود: در شبانه روز گذشته ۵۹ بیمار با علائم تنقسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت 68 بیمار شامل 24 بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

تا روز گذشته 54 هزار و 182آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی 17 هزار و 922 بیمار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز