آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۷۱۸۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
در شبانه روز گذشته کرونا، شش بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی را راهی خانه ابدی کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته ۱۸۹تست مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۶۵ بیمار جدید شامل ۱۵ مورد بستری و ۵۰ مورد سرپایی شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۳۲ مورد از بیرجند، ۲۱ مورد از شهرستان قاینات، ۴ مورد درمیان، شهرستان‌های طبس و فردوس هرکدام سه مورد جدید و از شهرستان شهرستان سربیشه و بشرویه هرکدام یک مورد جدید شناسایی شد.

وی افزود: همچنین از ۳۹۱ تست سریع ۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد که مجموع موارد شناسایی جدید در شبانه روز گذشته در استان ۱۳۱ بیمار است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۲۲۷ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۲۲ نفر کرونا مثبتند.

وی افزود: از این تعداد ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۷ نفر نامساعد است.

مهدی زاده گفت: در شبانه روز گذشته با ثبت ۶ مورد فوت جدید در بیماران کرونایی بیرجند در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۸۵۹ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در شبانه روز گذشته ۵۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۵۱ بیمار شامل ۲۶ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

به گفته وی تاکنون ۱۹ هزار و ۱۵۶ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

تا روز گذشته ۵۴ هزار و ۸۱۴ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۲۰ هزار و ۱۳۷ بیمار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز