دستگیری عامل ترویج فساد و فحشا در اینستاگرام

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۷۲۸۹
دستگیری عامل ترویج فساد و فحشا در اینستاگرام
پلیس فتای شهرستان فردوس فردی را که با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی و تبلیغ بی‌بند‌باری در شبکه اجتماعی می‌کرد، شناسایی و دستگیر کرد.
به گزارش برنا خراسان جنوبی،  رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: طی رصد و بررسی شبانه‌روزی کارشناسان پلیس فتای شهرستان فردوس مشخص شد شخصی با ایجاد صفحه اینستاگرامی اقدام به استوری کردن تصاویر نامتعارف و دعوت افراد به دوست‌یابی غیر متعارف می‌کند، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ علی محمدپور افزود: مالک صفحه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به همراه ادله‌های دیجیتالی کشف شده به پلیس فتا انتقال داده شد.

وی گفت: دربازجویی‌های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی شد، ولی پس از مواجه شدن با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان، ضمن اعتراف به جرم خود اقرار کرد این کار را صرفا جهت کسب درآمد انجام داده است.
 
 رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت:  متهم پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ  محمدپور از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز