مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان:

۲ هزار سالمند شازندی در برابر واکسینه شدند

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۷۴۴۰
۲ هزار سالمند شازندی در برابر واکسینه شدند
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: ۲ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در شازند طبق برنامه‌ هدفمند در بازه زمانی تعریف شده واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر مرتضی واعظ افزود: بالای ۸۰ درصد این جامعه هدف سنی با دریافت واکسن سیتوفارم چین علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند و مرحله دوم تزریق واکسن برای آنان نیز بین ۲۱ تا ۲۸ روز آتی است.
وی تاکید کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، علاوه بر مراکز انجام واکسیناسیون در چهار شهر اصلی شازند، هندودر، مهاجران و آستانه، در چهار مدرسه با فضای باز نیز سالمندان بالای ۸۰ سال، تزریق واکسن صورت گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند با بیان اینکه تزریق واکسن برای افراد بالای ۷۵ سال نیز  آغاز شده است، گفت: این جامعه هدف سنی نیز در شازند پنج هزار و ۸۷۶ نفر است  که اکنون ۶ تیم واکسیناسیون در مراکز و پایگاه‌های سلامت و خانه های بهداشت روستایی مستقر هستند و طبق برنامه برای آنان در بازه زمانی مشخص شده واکسن تزریق می‌کنند.
دکتر واعظ اظهار داشت: در گام نخست تزریق واکسن کرونا  ۹۵ درصد کادر درمان و بیماران صعب العلاج شازند علیه کرونا واکسیناسیون شدند که جمعیتی بالغ بر  یک هزار و ۸۵ نفربود.
وی بیان کرد: سالمند ۱۲۴ ساله شازندی نیز با حضور در مدرسه صالحین شازند علیه ویروس کرونا واکسینه شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند در خصوص وضعیت کنونی کووید ۱۹ در شازند، گفت: میزان مراجعه مبتلایان به ویروس کرونا در مراکز درمانی روند کاهشی دارد اما تعداد فوتی ها کاهش نیافته است و انتظار می‌رود مردم همچنان  نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز