مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد:

رسانه پیشران اصلی اطلاع رسانی در استان

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۷۵۵۶
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: رسانه و مطبوعات، پیشران اصلی اطلاع رسانی در استان می باشند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ مالکی با بیان این مطلب در جلسه دیدار با سرپرست دفتر روزنامه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: رسانه ها با ایجاد فضای گفتگو و تعامل بین مدیران دستگاه ها و مردم، انسجام اجتماعی را سبب می شوند.
وی متذکر شد: حسب دستور شخص استاندار، دستگاه های اجرایی مکلف به انتشار اخبار و عملکرد حوزه کاری خود با استفاده از بستر مطبوعات هستند.
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری گفت: این تأکید و تکلیفی که برای دستگاه ها معین شده، نشان دهنده اهمیت جایگاه رسانه ها از نظر نماینده عالی دولت در استان است.
مالکی ضمن مغتنم خواندن این دیدگاه ارزشمند استاندار، افزود: از این فرصت و نگاه ویژه می توان در راستای ارتقاء جایگاه رسانه ها بهترین استفاده را برد.
به گفته وی؛ توسعه، تعالی و پیشرفت استان در گرو همراهی رسانه ها با دستگاه های اجرایی در انتقال اخبار و اطلاعات است.
وی اظهار امیدواری کرد؛ با تداوم این همکاری ها بتوانیم گام های مؤثری برای خدمتگذاری به مردم و رفع مشکلات استان برداریم.
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری بر تعامل بین رسانه ها و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تأکید کرد و تصریح نمود: با این تعامل، فضای اطلاع رسانی شفاف تر شده،اخبار و عملکرد دستگاه ها زودتر و بموقع تر به مردم منتقل می شوند.
مالکی با اشاره به مشکلاتی که رسانه ها با روابط عمومی های دستگاه ها دارند، گفت: می توان با تعامل، تفاهم و همفکری، برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کرد.
به گفته وی؛ به زودی و طی جلسه ای با حضور مدیران رسانه ها و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، موارد موجود آسیب شناسی شده و برای رفع آنها برنامه ریزی می نماییم.
فرهادیان سرپرست دفتر روزنامه خراسان جنوبی نیز طی بیانات مبسوطی به طرح مسایل مربوط به مطبوعات پرداخت و از مشکلات رسانه های استان با روابط عمومی های برخی از دستگاه های اجرایی گفت.
وی به دستور استاندار مبنی بر انتشار گزارش عملکرد یک ساله دستگاه ها و گرفتن اشتراک روزنامه نیز اشاره کرد و تسریع در تحقق کامل این برنامه را خواستار شد.

 

نظر شما